خبرگزاری کار ایران

بیانیه معاون وزیر علوم پیرامون دعوت به مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری

بیانیه معاون وزیر علوم پیرامون دعوت به مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری
کد خبر : ۱۴۹۷۶۱۰

رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات، ضمن صدور بیانیه ای اعلام کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه‌های حل مشکلات و فراهم‌سازی زمینه پیشرفت علمی کشور است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت علوم، زمانیان با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات ضمن صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بی‌شک، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه‌های حل مشکلات و فراهم‌سازی زمینه پیشرفت کشور و خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل خواهد شد.

متن کامل بیانیه بدین شرح است:

انتخابات یکی از ارکان اصلی پیشرفت و از مهم‌ترین وسیله‌های رفع موانع پیشرفت کشور است.(امام خامنه ای)

هشتم تیرماه تجلّی حضور ملتّی خواهد بود که بیش از 45 سال است با وجود تمام توطئه‌ها بر عزم راسخ خود برای حفظ عزّت و استقلال این مرز و بوم استوار مانده و با حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش‌رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی را اثبات خواهند کرد.

فراموش نکنیم که حضور در انتخابات صرفاً تکلیف نیست؛ حق است؛ حقّ مردم است که انتخاب کنند. بنابراین از همه اقشار جامعه به ویژه استادان، یاوران علمی و دانشجویان عزیز استدعا داریم، یک بار دیگر نقش تبیین‌گرانه تاریخی خود را با تمام قوا به نیت قرب الهی انجام دهیم.

همه باید بدانند که انتخابات از ارکان حکمرانی درست و مایه پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان است. حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، نشــانه حضور ملت شریف ایران در صحنه‌های مهم اداره کشور است و حضور حداکثری در صحنه انتخابات، باعث افزایش قدرت ملّی اســت و این پشتوانه امنیت ملی ما است.

بی‌شک، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل راه‌های حل مشکلات و فراهم‌سازی زمینه پیشرفت کشور و خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل خواهد شد.

ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر خم (عید ولایت)، امید قطعی داریم که مردم شریف ایران با هوشمندی و انتخابی از سر روشن‌بینی، نسبت به پیگیری مجدانه مطالبه تاریخی خود در اقامه کلمه حق و عدالت کوتاه نخواهند آمد و مسیر پیشرفت و بالندگی انقلاب اسلامی را با جدیت پیش خواهند برد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز