خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

تشریح تمهیدات شهرداری تهران برای برگزاری مراسم تشییع پیکر رییس‌جمهور و هیات همراه

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۰۳۶

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران تمهیدات لازم در خصوص برگزاری مراسم تشییع پیکر رییس‌جمهور و هیات همراه را تشریح کرد.

«محمد امین توکلی‌زاده» معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران درباره تمهیدات شهرداری تهران درخصوص برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم تشییع پیکر رییس‌جمهور و هیات همراه گفت: با ریاست استاندار تهران جلسه‌ای در این خصوص تشکیل شد. در این جلسه برای همه دستگاه‌ها تقسیم کار صورت گرفته است.

وی ادامه داد: ما در شهرداری تهران از جمله مجموعه‌هایی هستیم که وظیفه داریم در حوزه حمل و نقل و خدمات پذیرایی، اسکان و مواکب و همچنین حوزه تبلیغی و رسانه‌ای خدمتگزار تشییع‌کنندگان باشیم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به مسیر تشییع پیکر شهدا از دانشگاه تهران تا میدان آزادی گفت: مراسم تشییع از ساعت 7 و نیم صبح آغاز خواهد شد و ما برای آماده‌سازی این مراسم با توجه به وظایفی که به ما محول شده است، برنامه‌ریزی‌های لازم را خواهیم داشت.

توکلی‌زاده تصریح کرد: به فراخور نیاز از تمام امکانات استفاده خواهیم کرد، البته دستگاه‌‌های مردمی و گروه‌های مردمی نیز پای کار آمده‌اند.در جاهایی هم که نیاز به اقدامات زیرساختی دارد مانند حوزه حمل و نقل و ... ما برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌‌ایم، البته نهادهای مردمی و انقلابی نیز کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز