خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت واحد خبر داد:

رایزنی برای واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی خارجی به ۲ شرکت داخلی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۳۱۲

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: قرار است تا با ۲ شرکت عقاب و اسنا به مذاکره بپردازیم تا خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی وارداتی از چین را به شرکت‌های داخلی واگذار کنیم.

به گزارش ایلنا، مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه اظهار داشت: از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری ۸۲۶ اتوبوس وارد پایتخت شده است. تا پایان اردیبهشت ماه شرکت اسنا ۶۰ دستگاه و تا پایان خرداد شرکت عقاب ۲۰۰ دستگاه اتوبوس را تحویل ما می‌دهند. با این حساب ۲۶۰ اتوبوس داخلی به میزان ذکر شده اضافه خواهد شد.

وی افزود: این روند را تا پایان شهریور ادامه خواهیم داد و به این ترتیب تعداد اتوبوس‌های نوسازی‌شده حدودا به بالای ۱۵۰۰ اتوبوس می‌رسد.

علیزاده با بیان این که این اتوبوس‌ها همگی شماره‌گذاری شده‌اند، تاکید کرد: فقط ۹۷ دستگاه اتوبوس که از سمت وزارت کشور به ما تحویل داده شده است، پلاک گذاری نشده بود که با هماهنگی راهور، این اتوبوس‌ها هم شماره‌گذاری شده و وارد خطوط شده‌اند؛ بنابراین هیچ اتوبوس بدون پلاکی نداریم که به بهانه پلاک متوقفش کنیم. 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با بیان این که مهندسی خطوط در نزدیک ۵۰ خط در سطح شهر تهران انجام شده است، عنوان کرد: مهندسی خطوط را آغاز و برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در تعدادی از خطوط که از نظر بار مسافر احتیاجی به اتوبوس ندارند، مینی‌بوس جایگزین کنیم تا در خطوط پرازدحام، اتوبوس بیشتری داشته باشیم. 

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، علیزاده در پایان با اشاره به راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص اتوبوس‌های برقی در تهران، خاطرنشان کرد: قرار است تا با ۲ شرکت عقاب و اسنا به مذاکره بپردازیم تا خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی وارداتی از چین را به شرکت‌های داخلی واگذار کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز