راهاندازی کلینیک "مشاوره شهری" شهرداری تهران
از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری، کلینیک "مشاوره شهری" شهرداری تهران راهاندازی شد.
به گزارش ایلنا، محمدعلی الفتپور رئیس این مرکز گفت: این اقدام در راستای اجرای سیاست اول از سیاستهای دوازدهگانه شهردار تهران مبنی بر مردمیسازی اداره امور شهر و با هدف تکریم اربابرجوع، پاسخدهی برخط، صرفهجویی در هزینه و زمان شهروندان انجام شد.
به گفته این مدیر شهری، در فاز اول و بهصورت پایلوت، خبرگان و افراد متخصص از حوزه شهرسازی و معماری شناسایی شده و با در نظر گرفتن شیفت بندی روزانه، تلفن ویپ این افراد برای پاسخ دهی فعال و پاسخگوی شهروندان شد.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با اشاره به اینکه این طرح از نیمه دوم سال ۱۴۰۲ در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: حسب ارزیابی سوالات شهروندان از سوی سامانه مدیریت ۱۳۷، سایر حوزههای تخصصی شهرداری اعم از حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، مالی و اقتصاد شهری نیز جهت ارائه خدمات مشاوره تلفنی به شهروندان در این طرح همکاری میکنند.
بنابراعلام روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری، الفتپور در پایان تصریح کرد: اجرای این طرح در کنار سایر پروژههای مردمی مانند بهروزرسانی FAQ (سوالات متداول شهروندان) در پرتال شهرداری تهران، میزان رضایتمندی شهروندان از عملکرد سازمان و سطح آگاهی آنها از اقدامات و قوانین موجود در حوزههای تخصصی مدیریت شهری را افزایش میدهد.