خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی کلینیک "مشاوره شهری" شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۷۶۰

از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری، کلینیک "مشاوره شهری" شهرداری تهران راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی الفت‌پور رئیس این مرکز گفت: این اقدام در راستای اجرای سیاست اول از سیاست‌های دوازده‌گانه شهردار تهران مبنی بر مردمی‌سازی اداره امور شهر و با هدف تکریم ارباب‌رجوع، پاسخ‌دهی برخط، صرفه‌جویی در هزینه و زمان شهروندان انجام شد.

به گفته این مدیر شهری، در فاز اول و به‌صورت پایلوت، خبرگان و افراد متخصص از حوزه شهرسازی و معماری شناسایی شده و با در نظر گرفتن شیفت بندی روزانه، تلفن ویپ این افراد برای پاسخ دهی فعال و پاسخگوی شهروندان شد.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با اشاره به اینکه این طرح از نیمه دوم سال ۱۴۰۲ در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: حسب ارزیابی سوالات شهروندان از سوی سامانه مدیریت ۱۳۷، سایر حوزه‌های تخصصی شهرداری اعم از حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست، مالی و اقتصاد شهری نیز جهت ارائه خدمات مشاوره تلفنی به شهروندان در این طرح همکاری می‌کنند.

بنابراعلام روابط عمومی مرکز نوسازی و تحول اداری، الفت‌پور در پایان تصریح کرد: اجرای این طرح در کنار سایر پروژه‌های مردمی مانند به‌روزرسانی FAQ (سوالات متداول شهروندان) در پرتال شهرداری تهران، میزان رضایت‌مندی شهروندان از عملکرد سازمان و سطح آگاهی آنها از اقدامات و قوانین موجود در حوزه‌های تخصصی مدیریت شهری را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز