خبرگزاری کار ایران

دستگیری ۳ شرور در تهران در عملیات ضربتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۲۱۶

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران، از دستگیری سه شرور در پایتخت خبر داد و گفت: این متهمان به جرم قدرت‌نمایی و ایراد ضرب و جرح با سلاح سرد دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران روز گذشته از شرارت چند تن از اراذل و اوباش در مرکز شهر تهران با خبر و برای تحقیقات به محل اعزام شدند. 

وی افزود: در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد که متهمان با سلاح سرد اقدام به قدرت‌نمایی و ایراد ضرب و جرح چند تن از شهروندان این محدوده کرده و پیش از رسیدن پلیس از محل متواری شده‌اند. 

این مقام انتظامی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی حکایت از آن داشت که این سه شرور، سابقه‌دار هستند و پیش از این نیز اقدامات مشابهی داشته‌اند، بر همین اساس تحقیقات تخصصی برای شناسایی مخفیگاه آن‌ها آغاز و در نهایت روز گذشته محل اختفای آن‌ها شناسایی شد. 

راستی تصریح کرد: پس از هماهنگی از سوی مرجع قضایی، تیم‌های عملیات پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و هر سه شرور را در یک عملیات منسجم و سریع در حالی که سعی داشتند در محلی از مخفیگاه خود پنهان شوند، دستگیر کردند. 

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات پایتخت بیان کرد: متهمان پس از بازداشت به پلیس اطلاعات منتقل و تحت بازجویی‌های انجام‌شده به جرم خود مبنی بر ایجاد شرارت، استفاده از سلاح سرد، قدرت نمایی، تخریب اموال عمومی و ضرب و جرح شهروندان اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس حافظ امنیت شهروندان است و در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند، برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز