خبرگزاری کار ایران

برقراری ۲۲ هزار تماس با مرکز پاسخگویی مردمی ستاد معاینه فنی تهران در سال ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۸۴۸

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران از برقراری ۲۲ هزار تماس با مرکز پاسخگویی مردمی این ستاد با شماره تلفن ۹۶۰۰۶۰۰۰ در طول سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید محمد مهدی میرزایی قمی، سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران در توضیح فعالیت سامانه پاسخگوی این ستاد، بیان کرد: در راستای پیاده‌سازی نظام مدیریت امور مشتریان و پاسخگویی مناسب به سئوالات و مشکلات شهروندان و همچنین اجرای طرح کاهش در شهر تهران، این ستاد نسبت به راه‌اندازی مرکز تماس۹۶۰۰۶۰۰۰ اقدام کرده است.

وی ضمن تاکید بر اهمیت پاسخگویی به شهروندان،‌ یادآور شد: در حال حاضر مرکز تماس ستاد ۹۶۰۰۶۰۰۰ و سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران آمادگی پاسخ به سوالات و مشکلات شهروندان گرامی را دارند. از مشتریان درخواست می.شود جهت دریافت اطلاعات صحیح مربوط به مراکز معاینه فنی شهر تهران و یا هرگونه پیشنهاد تنها با این دو سامانه تماس حاصل کنند.

میرزایی قمی با اشاره به برقراری ۲۲ هزار تماس با سامانه پاسخگویی مردمی ستاد معاینه فنی در سال ۱۴۰۲،‌ اظهار داشت: براساس گزارش حاصل‌شده از پنل مدیریتی سامانه پاسخگو در سال گذشته، به تعداد بالغ بر ۳۰ هزار پرسش شهروندان پاسخ داده شده و در هر تماس بیش از یک سوال مطرح شده است. تحلیل سوالات مطرح شده نشان می.دهد که پرسش مربوط به سامانه تهران من با سهم ۴۲ درصد در رتبه نخست، آدرس مراکز معاینه فنی شهر تهران با سهم ۱۸ درصد در رتبه دوم و معرفی مراکز معاینه فنی پذیرش حضوری با سهم ۱۰ درصد در رتبه سوم قرار داشته است. 

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، سرپرست ستاد معاینه فنی در خصوص زمان فعالیت سامانه پاسخگوی مردمی گفت: اپراتورهای مرکز تماس ۹۶۰۰۶۰۰۰ در وقت اداری آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان هستند. ضمن این که در خارج این زمان بدون نیاز به ارتباط با اپراتور بصورت تلفن گویا دسترسی به اطلاعات کلی و متداول مورد نیاز جهت انجام معاینه فنی در مراکز امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز