خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

اختلاف نظر برخی افراد در نوع پوشش، نباید به‌ عدم تمکین قانون منجر شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۵۹۳

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: سرلوحه کار فراجا همواره شناخت دقیق مساله ناهنجاری‌های اجتماعی و حفظ کرامت و جایگاه مردم به‌ویژه بانوان است.

به گزارش ایلنا، احمد راستینه در حاشیه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا که در ستاد فرماندهی کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در راستای پیگیری اجرای قانون مربوط به عفاف و حجاب مهمان فرمانده محترم کل انتظامی شدیم و دو موضوع، فلسفه حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در این نشست صمیمانه بود. 

وی افزود: اخذ گزارش و البته تقدیر و تشکر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از اقدامات به‌موقع و هوشمندانه فراجا در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و انجام مسئولیت‌های قانونی در اجرای طرح نور پلیس، اولین موضوعی است که بر آن تاکید داریم. 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر این که حقیقتا فراجا یکی از ۳۲ دستگاهی است که با شجاعت و شهامت و با شناخت دقیق مساله ناهنجاری‌های اجتماعی و حفظ کرامت و جایگاه بانوان به موضوع عفاف و حجاب پرداخته و پای کار آمده است، عنوان کرد: دستگاه بزرگ انتظامی کشور در مدت اجرای این طرح وجه کامل پلیس مقتدر مهربان را به نمایش گذاشته است. 

به گفته وی، کمیسیون فرهنگی مجلس همواره از اقدامات شایسته و خوب فراجا حمایت می‌کند و معتقد است قوای سه‌گانه باید در اجرای این طرح در کنار فراجا قرار داشته باشند و به صورت ویژه این سازمان را حمایت کنند. 

راستینه با تاکید بر این که جامعه ما شریف و عفیف است، گفت: مردم ما خانواده‌دوست هستند و می‌دانند دشمن با ترویج ناهنجاری‌ها در جامعه، کشف حجاب زنان را به عنوان رکن اصلی خانواده هدف قرار داده است. 

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره بیان این که باید با افراد معلوم‌الحال که با اهداف مغرضانه اخلاقیات جامعه اسلامی ما را هدف گرفته‌اند، برخورد شود، گفت: لزوم حمایت از فراجا ضروری است و مردم فهیم ما باید به اجرای قانون پایبند باشند. 

براساس گزارش خبرگزاری پلیس، راستینه در پایان گفت: اختلاف نظر برخی از افراد جامعه در نوع پوشش نباید به‌عدم تمکین قانون منجر شود و ما معتقدیم که همه دستگاه‌ها در این موضوع پای کار باشند و فراجا را در اجرا کردن قانون حمایت کنند و جامعه ما الگو و نمونه‌ای در تراز جامعه اسلامی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز