خبرگزاری کار ایران

فوت یک مرد در پی آتش‌سوزی یک منزل مسکونی در خیابان مجیدیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۲۹۱

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از فوت یک مرد در پی آتش‌سوزی در یک واحد مسکونی در خیابان مجیدیه خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 11:13 ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان به آدرس خیابان مجیدیه شمالی، خیابان حسینی به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: آتش‌نشانان در مدت زمان 4 دقیقه به محل حادثه رسیده و مشاهده می‌کنند در یک ساختمان 4 طبقه 12 واحدی مسکونی در طبقه سوم در یک منزل 70 متری آتش‌سوزی اتفاق افتاده و کاملا شعله‌ور است. پیش از رسیدن آتش‌نشانان در واحد باز شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه یک الی دو انفجار هم رخ داده بود، تصریح کرد: داخل این منزل که می‌گفتند یک نفر هم در آن حضور دارد مقداری وسایل مستعمل وجود داشت که کلا دچار آتش‌سوزی شده بود. حتی یک الی دو ظرف کوچک افشانه و بنزین در این واحد قرار داشت. آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و در حین عملیات با وضعیت سوخته یک مرد حدودا 60 ساله مواجه شدند که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد این فرد جان خود را از دست داده است.

وی تصریح کرد: آتش خاموش شد و محل ایمن سازی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز