خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا:

هرکدام از نیروهای یگان ویژه پلیس، سفیر یک شهید هستند

هرکدام از نیروهای یگان ویژه پلیس، سفیر یک شهید هستند
کد خبر : ۱۴۳۳۲۸۱

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا گفت: شهدا همیشه ناظر به اعمال ما هستند، هرکدام از ما در یگان‌های ویژه سفیر یک شهید هستیم و تلاش می‌کنیم فرهنگ شهادت را بسط دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پنجمین یادواره شهدای یگان‌های ویژه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲) با حضور سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه پلیس و جمع دیگری از فرماندهان فراجا به پاس بزرگداشت یک هزار و ۳۸۷ شهید یگان‌های ویژه در مقر فرماندهی یگان‌های ویژه کشور برگزار شد.

در این یادواره که ابتدا با قرائت پیام سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد، پیکر یک شهید گمنام تشییع شد.

سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا در مراسم امروز گفت: به توصیه رهبر معظم انقلاب یادواره‌های شهدای نیروی انتظامی در استان‌های مختلف در سراسر کشور برگزار شد و این مراسم آخرین یادواره شهدا در سال جاری است.

وی افزود: مسیر رشد و تعالی را حضرت امام (ره) پیش پای ما قرار داد و ما مدیون این بزرگوار هستیم. بعد از ایشان، چه کسی می‌توانست در برابر تهدیدات با هوشیاری و روشنگری و مجاهدت پاسداری و دفاع کند، جز مقام معظم رهبری که با روشنگری از مکتب امام خمینی (ره) دفاع کردند.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا ادامه داد: ما برای این که در دفاع از انقلاب موفق شویم و از این بهتر بتوانیم کشور را پیش ببریم و جبهه مقاومت را توسعه دهیم، باید سفیر شهید باشیم، یعنی اول شهید را بشناسیم، بعد وصیت‌نامه‌های شهدا را بخوانیم و به توصیه‌های آنان عمل کنیم.

کرمی خاطرنشان کرد: اگر ما سفیر شهید باشیم، باید محیط کار ما چه در بعد اقتصادی و چه در بعد فرهنگی، فضای مقاومت و صبوری و تجلی پیام شهدا باشد. البته باید توجه داشت با هیچ یادواره‌ای نمی‌توان ذره‌ای از عظمت شهدا را جبران کرد.

کرمی ادامه داد: شهدا همیشه ناظر به اعمال ما هستند، هرکدام از ما در یگان‌های ویژه سفیر یک شهید هستیم و تلاش می‌کنیم فرهنگ شهادت را بسط دهیم، چراکه در برابر دشمنان و فتنه‌های آنها بدون لطف و عنایت شهدا نمی‌توان گام برداشت.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا همچنین در حاشیه تجلیل از خانواده‌های شهدا در مراسم امروز گفت: دیروز در محضر رهبری بودیم و مقام معظم رهبری بعد از نماز احوالپرسی کردند و من خدمتشان گفتم اینجانب سفیر شهید صفاری هستم، فردا یادواره ۱۳۸۷ شهید فراجا برگزار می‌شود، بنده اجازه دارم سلام شما را به خانواده شهدا عرض کنم؟ ایشان با لبخند گفتند؛ بله.

وی در پایان گفت: بنده بی‌واسطه پیام‌رسان سلام مقام معظم رهبری به شما هستم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز