خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

مشکلات ترافیکی عملیات عمرانی میدان شهر ری زندگی شهروندان را مختل کرده است

مشکلات ترافیکی عملیات عمرانی میدان شهر ری زندگی شهروندان را مختل کرده است
کد خبر : ۱۴۳۰۸۸۱

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص مشکلات ترافیکی به وجود آمده در منطقه 20 گفت: عملیات عمرانی میدان حضرت عبدالعظیم (ع) که شامل عملیات بهسازی و اجرای پیاده راه حدفاصل امام زاده عبدالله تا میدان شهر ری و نیز مسدود شدن برخی خیابان ها و معابر مجاور است؛ سبب شده مسیر دسترسی شهروندان به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) و نیز بیمارستان فیروزآبادی و مکان های تجاری و اداری با مشکل مواجه شود.

به گزارش ایلنا، احمد صادقی در دویست و دومین جلسه شورا، ضمن تأکید بر توجه به مصایب مشکلات شهروندان منطقه 20 ناشی از  عملیات بهسازی و اجرای پیاده راه امام زاده عبدالله (ع)  تا  میدان شهر ری گفت: به رغم پیگیری های مکرر از واحد های مختلف شهرداری از جمله سازمان زیباسازی و منطقه 20 شهرداری،  متأسفانه رفع این مشکلات  با کندی در حال انجام است. از شهردار تهران درخواست دارم به مشکلات مطروحه که درخواست و دغدغه شهروندان محترم شهر ری می باشد؛ رسیدگی عاجل کنند.

وی افزود: حمل و نقل عمومی به علت برچیده شدن ایستگاه های متمرکز اتوبوس و تاکسی قبلا در مجاورت این پروژه مستقر بودند  بوده  آسیب دیده و نتیجتا مردم را دچار اتلاف وقت و هزینه  می‌نماید.
صادقی ادامه داد: تردد خودروهای امدادی مثل اورژانس آتش نشانی و پلیس به علت بسته شدن خیابان بیست و چهار متری شهید بیات  و برچیده شدن خط ویژه جاده قم و  باریک شدن راه ها از نظر دسترسی و سرعت محدود شده است.
 
وی خاطر نشان ساخت: میدان شهرری به علت تردد جمعیت ساکنین، مجاورین و زائرین امام زادگان واجب التعظیم و استقرار واحد های تجاری و مسکونی و جمعیت زیاد در مراسمات نیاز به خدمات آتش نشانی و امنیتی انتظامی و اورژانس، مخصوصاً انتقال بیمار به بیمارستان فیروزآبادی دارد که البته با استعلام از سازمان های مربوطه اهمیت آن در سوابق عملیاتی کاملاً مشخص است .
 
عضو شورای شهر همچنین تأکید کرد: کسب و کار و تخلیه بار برای واحد های تجاری سخت تر شده و با تضعیف اقتصاد اصلی ترین منطقه تجاری شهرری به بیکاری دامن زده می شود و بازارهای رقیب خارج از منطقه، منتفع می شوند. همچنین در بلندمدت، با عدم سرمایه گذاری در توسعه و نوسازی بافت مذکور با فرسودگی روبرو خواهیم شد.
 
صادقی ادامه داد: فضای نشیمن و پیاده ایجاد شده به سبب اکوسیستم میدان شهر ری باعث تجمع دست فروشان  و کارگران روزمزد و همینطور افراد معتاد و  ولگرد شده و باعث ناراحتی و نا امنی می‌گردد. از آنجا که قطعاً هدف از طرح بهبود وضعیت و رضایت شهروندان می باشد؛ امید است به نکات مطروحه توجه شود و به پیشرفت و آبادانی قبله تهران، منتج شود.
 
صادقی در پایان گفت: به رقم پیگیری های مکرر از واحد های مختلف شهرداری از جمله سازمان زیبا سازی و منطقه 20 شهرداری،  متاسفانه توجه به این نکات و رفع این موارد با کندی در حال انجام است که از شهردار محترم  تهران درخواست دارم به مشکلات مطروحه که درخواست و دغدغه شهروندان محترم شهر ری می باشد رسیدگی عاجل شود.
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز