خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

هدف شهدا حاکم کردن دین خدا و ارزش‌های اسلام در جامعه است

هدف شهدا حاکم کردن دین خدا و ارزش‌های اسلام در جامعه است
کد خبر : ۱۴۲۴۹۳۱

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: پیام شهدای گمنام به آنهایی که به دنبال مقام و منصب و زیورهای دنیوی هستند، این است که ما با استخوان‌های پوسیده خود می‌آییم و به شما یادآوری می‌کنیم که آرمان‌های اسلام و انقلاب و امام (ره) و شهدا را فراموش نکنید.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در یادواره ۸۴۳ شهید انتظامی استان آذربایجان شرقی افزود: بهترین سخن و توصیف را خداوند متعال از شهدا فرموده‌اند که کسی در فکر خود خیال نکند و یا در بیان خود نگوید که شهدا مرده‌اند، بلکه آنها دائما زنده و حاضر و ناظرند.

وی با بیان این که فقط شهدا هستند که می‌توانند چنین اجتماعات معظم و بزرگی را رقم بزنند، اظهار داشت: همان‌طور که حضرت سیدالشهدا (ع) عَلم و نشان هدایت است، همه شهدای ما هم هر کدام عَلم هستند و ما انسان‌ها را به راه تعالی و سعادت هدایت می‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با تاکید بر این که شهدا زنده‌اند، به گونه‌ای که جای آرمیدن خود را خودشان انتخاب می‌کنند، خاطرنشان کرد: در احوالات «شهید معماریان»، مادر شهید می‌فرماید که در آخرین باری که به جبهه می‌رفت، گفت که دوست دارم شهید شوم و بدنم مانند بدن مطهر امام حسین (ع) در خاک‌های گرم جبهه‌ها بماند و اگر بدنم را برگرداندند، با آن کفنی که از مکه آورده‌ای، خودت مرا کفن کن و به خاک بسپار. در آخرین بار به مادرش گفت هرچقدر می‌خواهی به من نگاه کن که دیگر مرا نخواهی دید. 

وی همچنین به سخنانی از مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی در خصوص شهید ردانی‌پور اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند شهید ردانی‌پور می‌گفت می‌خواهم با یک خانم سیده ازدواج کنم تا در روز قیامت توفیق درک حضرت زهرا (س) را داشته باشم. ازدواج همان و به جبهه رفتن همان و شهید شدن همان.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور ادامه داد: اهداف شهدا حاکم کردن دین خدا و ارزش‌های اسلام در جامعه است. پیام شهدای گمنام به آنهایی که به دنبال مقام و منصب و زیورهای دنیوی هستند، این است که ما با استخوان‌های پوسیده خود می‌آییم و به شما یادآوری می‌کنیم که آرمان‌های اسلام و انقلاب و امام و شهدا را فراموش نکنید. 

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: پیام یادواره‌های شهدا به همکاران انتظامی این است که کمر همت را برای خدمت بی‌منت به مردم ببندید و با رفتار حکیمانه به معنای واقعی کلمه خدمتگزار صادق برای مردم باشید. پیام دیگر آنها به همه ما این است که اگر در راه تحقق  دین خدا استقامت کنید، پیروزی قطعی متعلق به شماست.

براساس اعلام معاونت روابط‌عمومی و تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی فراجا،‌ نماینده ولی فقیه در مجموعه انتظامی کشور خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم وصیت‌نامه شهدا را در دو جمله خلاصه کنیم، دو چیز است؛ اول، پشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسید و دوم، حفظ حجاب و عفاف.

ادیانی در پایان تصریح کرد: اگر شهدا الان حضور داشتند، آیا اجازه می‌دادند که عفت و حیا در جامعه اینگونه دچار خدشه شود؟ ابدا اجازه نمی‌دادند! برگزاری یادواره شهدا پیامش بسط و گسترش ارزش‌های انقلاب و حفظ آرمان‌های امام و شهدا در جامعه است که در رأس همه ارزش‌ها حفظ نظام و انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز