خبرگزاری کار ایران

اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در روزهای پایانی هفته

اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در روزهای پایانی هفته
کد خبر : ۱۴۲۴۸۴۲

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، محدودیت ترافیکی پایان هفته جاری برای محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد که بر اساس آن محور کندوان حد فاصل چالوس تا مرزن‌آباد، روز جمعه یک‌طرفه می‌شود.

به گزارش ایلنا، محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور از چهارشنبه ۱۵ آذرماه آغاز و تا شنبه ۱۸ آذر ادامه خواهد داشت. بر اساس اعلام پلیس راهور، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رفت‌وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه، از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود. علاوه بر این، محدودیت ترافیکی محور هراز نیز ثابت بوده و تردد تمامی تریلرها از این محور کماکان ممنوع است.

براساس اعلام مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

لازم به ذکر است که اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی ماموران پلیس راهور حاضر در محل، این محدودیت‌ها اجرا نمی‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز