خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران اعلام کرد

جمع آوری ۱۳۵۰۰ معتاد متجاهر

جمع آوری ۱۳۵۰۰ معتاد متجاهر
کد خبر : ۱۴۲۱۱۴۰

استاندار تهران با بیان اینکه ۱۳ هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند، گفت: ظرفیت‌های خالی برای نگهداری معتادین داریم که در دوره‌های ۶ تا یک ساله نگهداری می‌شوند.

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ علیرضا فخاری در بازدید از نمایشگاه مواد مخدر با مثبت ارزیابی کردن چنین نمایشگاه‌هایی اظهار داشت: این نمایشگاه با محتوای آموزنده در حوزه‌های پیشگیری از اعتیاد و راهکارهای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و ترویج مسئولیت اجتماعی با حضور دانش آموزان و دانشجویان قابل توجه بود. 

وی در زمینه معتادین متجاهر افزود: استفاده از ظرفیت‌های مردمی در حوزه‌های ارشادی کمک می‌کند تا فرهنگ‌سازی مناسب جهت شناخت محیطی، جامعه هدف و نظام برنامه‌ریزی برای جلوگیری از اعتیاد صورت گیرد. 

استاندار تهران عنوان کرد: در جلسات حوزه اجتماعی موضوع معتادین متجاهر مورد بررسی قرار می‌گیرد و از طرفی برای جمع آوری معتادین متجاهر برنامه‌ریزی کلان صورت پذیرفته و ظرفیت‌های خوبی برای نگهداری ایجاد شده است، در این راستا بخش عمده‌ای از معتادین متجاهر در سطح استان جمع آوری شده و در چندین اردوگاه اسکان پیدا کردند و در مرحله بازپروری قرار دارند. 

فخاری گفت: مهم‌ترین رکن در مورد معتادین متجاهر چگونگی بازگرداندن آن‌ها به جامعه است و چرخه بعد از ترک، بازپروری، نقش آن‌ها در خانواده، جامعه و بازار کار و به ویژه مباحث روانشناختی باید مورد توجه قرار گیرد که در این زمینه فراجا، سپاه و شهرداری سه سازمانی هستند که اقدامات موثری را دنبال می‌کنند. 

وی با بیان اینکه ۱۳ هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند، افزود: ظرفیت‌های خالی برای نگهداری معتادین داریم که در دوره‌های ۶ تا یک‌ساله نگهداری می‌شوند و حتی در اردوگاه شهید زیادیان پیشنهاد نگهداری دوساله داده شده است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز