خبرگزاری کار ایران

مدیرکل برنامه‌وبودجه شهرداری تهران اعلام کرد؛

آماده‌سازی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران/ تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت بودجه‌ریزی

آماده‌سازی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران/ تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت بودجه‌ریزی
کد خبر : ۱۴۲۰۶۴۴

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران از اتمام بررسی بودجه و اعتبارات پیشنهادی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲گانه شهر تهران با با رویکرد تکمیل پروژه های نیمه تمام پایتخت و انجام اقدامات اولویت دار خبرداد.

به گزارش ایلنا، امیر شهرابی با اعلام خبراتمام بررسی بودجه و اعتبارات پیشنهادی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲گانه شهر تهران با رویکرد تکمیل پروژه های نیمه تمام پایتخت و انجام اقدامات اولویت دار اظهارداشت: نشست های مجزا برای بررسی بودجه و اعتبارات پیشنهادی سال ۱۴۰۳ با حضور شهرداران و معاونین مناطق ۲۲گانه به میزبانی اداره کل برنامه و بودجه شهرداری تهران و با مشارکت نمایندگان معاونت های هماهنگی امور مناطق و فنی و عمرانی و دفتر پایش و ارزیابی عملکرد برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بودجه سالیانه با محوریت برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران (۱۴۰۴-۱۴۰۱) تهیه و تدوین خواهد شد ، افزود: در بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران اولویت گذاری ۵ مسئله اصلی برنامه چهارم اعم از حمل ونقل و ترافیک، محیط زیست و آلودگی هوا، مسائل فرهنگی و اجتماعی، ایمنی شهری و بافت فرسوده و هوشمندسازی و بهبود مدیریت درنظر گرفته شده است.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران ادامه داد: همچنین برای پاسخگویی به مطالبات شهروندان و ارتقاء کیفیت زندگی شهری نیز رویکردهای همچون تامین کسری و افزایش سرانه های خدمات شهری، نوسازی شهر بر مدار حمل و نقل عمومی، توجه به مناطق کم برخوردار را مدنظر داریم.

شهرابی بیان کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام مناطق از محورهای تنظیم بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران بوده و در بخش تملک دارایی غیرمستمر نیز تأمین سرانه های خدماتی در مناطق کم برخوردار و کاهش فاصله آنها با مناطق برخوردار مدنظر قرار گرفته است. همچنین در بخش تملک دارایی سرمایه ای مستمر و توسعه محله ای مستمر و هزینه ای به بازتوزیع عادلانه و لحاظ میزان کاربری های مناطق نیز توجه شده است.

وی ادامه داد: همچنین در بررسی بودجه پیشنهادی مناطق رویکردهایی چون تعریف پروژه های جدید طبق دستورالعمل مربوطه، پرهیز از تعریف پروژه های جدید غیرضروری و تمرکز بر نگهداشت عمرانی شهر مدنظر قرار گرفته است.

شهرابی در پایان یادآور شد: شهرداری تهران پس از جمع بندی نظرات و پیشنهادات مناطق، سازمانها و شرکت های تابعه، لایحه پیشنهادی خود را تنظیم و به شورای اسلامی شهر تهران تقدیم خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز