خبرگزاری کار ایران

فرمانده فراجا:

تحریم شدن برای فرماندهان پلیس افتخار است

تحریم شدن برای فرماندهان پلیس افتخار است
کد خبر : ۱۴۱۵۹۴۹

فرمانده کل فراجا گفت: اگر دشمن یک فرمانده پلیس را تحریم می‌کند، یعنی تفکر آن فرمانده و مامورانش را تحریم کرده است؛ دشمن نمی‌داند که تحریم شدن برای فرماندهان پلیس افتخار است، چراکه نشان‌دهنده به خاک مالیده شدن دماغ آنها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «آیین نکوداشت امنیت‌سازان فاخر» با هدف تجلیل از فرماندهان مجموعه انتظامی کشور که در سال‌های اخیر مورد تحریم‌های ظالمانه آمریکا، کشورهای اروپایی و سایر کشورهای غربی قرار گرفته‌اند، صبح امروز (چهارشنبه ۱۷ آبان‌ماه) با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل فراجا، احمد وحیدی، وزیر کشور و حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در سالن کوثر ستاد فراجا برگزار شد.

در این مراسم همچنین سردار حسین اشتری، فرمانده سابق پلیس کشور، سردار حمیدرضا اشراق، معاون هماهنگ‌کننده فراجا، سردار محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی فراجا و جمع دیگری از فرماندهان ارشد پلیس و فرماندهان انتظامی استان‌ها حضور داشتند.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در این مراسم با اشاره به درهم شکستن هیمنه نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان فلسطینی در عملیات «طوفان الاقصی» گفت: افرادی که خودشان را صاحب تحریم می‌دانستند، به دست افرادی که تحریم می‌شدند، آنچنان درس عبرتی گرفتند که برای تاریخ ماندگار شد.

وی با بیان این که آمریکا از ابتدا خود را شریک اقتصادی و نظامی اسرائیل معرفی کرده است، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی مدعی بود شبکه‌های اطلاعاتی او شکست‌ناپذیر است و لایه‌های دفاعی آن نفوذناپذیر است، اما رزمندگان فلسطینی این هیمنه را از بین بردند و از اسرائیل یگان پوشالی ساختند.

فرمانده فراجا ادامه داد: ضربه فلسطینی‌ها آن‌قدر کاری بوده است که بایدن شخصا به میدان آمد تا بتواند به اسرائیلی‌ها همفکری و مشورت بدهد. وقتی ضربه کاری باشد، دشمن تبدیل به یک گرگ وحشی می‌شود و زن و بچه و تمام معاهدات را می‌درد.

رادان تاکید کرد: حقوق بشرِ دشمن این است که اگر رزمنده‌ای برای گرفتن خاک کشور خود دست به دفاع می‌زند، غاصب است، اما اگر خودش دست به کشتار بزند، یعنی دارد حقوق بشر را رعایت می‌کند‌.

وی همچنین با انتقاد از استانداردهای دوگانه برخی حامیان دروغین حقوق بشر عنوان کرد: حقوق بشر آمریکایی - اسرائیلی این است که اگر صد هزار نفر از طرف مقابل کشته شود، ایرادی ندارد و حق‌شان است، اما اگر دو نفر از خودشان کشته شود، حقوق بشر نقض شده است‌

رادان بیان کرد: مستکبران همواره تلاش داشتند با تحریم حرکت و تلاش افرادی که به حکم قرآن صاحبان زمین هستند را متوقف کنند؛ اولین فردی که در این زمین تحریم شد، حضرت محمد (ص) بود. تحریم پیامبر اعظم نشان داد با تحریم هم می‌شود بر دشمنان پیروز شد.

رئیس پلیس کشور با بیان این که اگر در زمان دفاع مقدس تحریم وجود نداشت، هیچ‌گاه احساس نیاز نمی‌کردیم و هیچ پیشرفتی حاصل نمی‌شد، اظهار داشت: اگر دشمن یک فرمانده پلیس را تحریم می‌کند، یعنی تفکر آن فرمانده و مامورانش را تحریم کرده است؛ دشمن نمی‌داند که تحریم شدن برای فرماندهان پلیس افتخار است، چراکه نشان‌دهنده به خاک مالیده شدن دماغ آنها است.

رادان همچنین به موضوع تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ اشاره کرد و گفت: در سال ۵۸ عده‌ای از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند و آن لانه جاسوسی را تسخیر کردند‌. در حال حاضر عده‌ای برعهد خود مانده‌اند و افتخار می‌کنند، ولی عده‌ای در اراده خود سستی و تردید کردند و از مسیر حق جدا شدند.

وی در پایان گفت: باید مراقب بود در زمان‌های متفاوت از عملکرد خود پشیمان‌ نشویم‌ و مدال خدمت به نظام مقدس اسلامی که مدال پیروزی مظلوم، اما مقتدر است را تا قیام قیامت افتخار بدانیم.

گفتنی است، در این مراسم از جمع کثیری از فرماندهان پلیس کشور و استان‌ها که در چند سال گذشته تحت تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته‌اند، تجلیل شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز