خبرگزاری کار ایران

درخواست مدیرکل فرهنگی هنری از وزیر آموزش و پرورش:

نخبگان فرهنگی بدون کنکور وارد دانشگاه فرهنگیان شوند

نخبگان فرهنگی بدون کنکور وارد دانشگاه فرهنگیان شوند
کد خبر : ۱۴۱۲۱۱۳

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی گفت: درخواست ما این است که نخبگان فرهنگی هنری بدون کنکور وارد دانشگاه فرهنگیان شوند؛ امیدواریم این موضوع از سوی وزیر آموزش و پرورش به دانش آموزان هدیه داده شود تا معلمان آینده فرهنگ دوست و اهل فرهنگ باشند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، حجت الاسلام محمدحسین پورثانی در مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا که امروز ششم آبان در ایوان ری برگزار شد، اظهار کرد: بزرگترین رویداد فرهنگی جمهوری توسط دانش آموزان شرکت کننده در این جشنواره رقم خورده است تقریبا ۴ میلیون اثر دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال و این جشنواره در ۳ سطح منطقه ای، استانی و ملی برگزار شده است و این افراد برگزیدگان سطح ملی جشنواره هستند. 

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی ادامه داد: این افراد در ۷ بخش حائز رتبه شده‌اند و در جشنواره شرکت موثر داشته اند. 

پورثانی گفت: جشنواره امسال با برگزاری ۲۰ کارگاه با حضور بهترین اساتید کشور برگزار شد؛ دو ویژگی جشنواره امسال این است که امسال این جشنواره بر موضوع هنر به عنوان بستری برای رشد دانش آموز تاکید دارد و به صورت جشنواره‌ای برگزار و البته این جشنواره امسال به یاد کودکان غزه برگزار شده است. 

وی افزود: اولین درخواست بنده از وزیر آموزش و پرورش این است که این جشنواره به رویدادی تبدیل شود که آثار دانش آموزان در یک جشنواره به فروش برسد زیرا رسیدن به این مرحله، آغاز است. 

پورثانی اضافه کرد: دومین درخواست این است که نخبگان فرهنگی هنری بدون کنکور وارد دانشگاه فرهنگیان شوند؛ این مژده خوبی است امیدواریم این موضوع از سوی وزیر آموزش و پرورش به دانش آموزان هدیه داده شود تا معلمان آینده فرهنگ دوست و اهل فرهنگ باشند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز