خبرگزاری کار ایران

در دانشگاه تبریز؛

برگزاری کارگاه‌های تخصصی با حضور استاد دانشگاه HSE در حوزه هوش مصنوعی

برگزاری کارگاه‌های تخصصی با حضور استاد دانشگاه HSE در حوزه هوش مصنوعی
کد خبر : ۱۴۰۹۷۲۸

کارگاه آموزشی در حوزه هوش مصنوعی با حضور استاد برجسته و پراستناد دنیا در دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت علوم، کارگاه سه‌روزه و جلسه‌های مشاوره و منتورینگ تخصصی با حضور و تدریس سرگئی اولگویچ کوزنتسف (sergey olegovich kutentsov) استاد دانشگاه HSE از دانشگاه‌های برتر کشور روسیه؛ با شرکت تعدادی از اعضای شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور فعال مستقر در پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز برگزار شد. 

کوزنتسف همچنین با حضور در دفاتر شرکت‌های فعال در زمینه هوش مصنوعی به سؤالات و چالش‌های فناورانه و نحوه توسعه کسب و کار این شرکت‌ها پرداخت. حضور در کارگاه تخصصی با حضور اساتید و دانشجویان علاقمند به هوش مصنوعی با محوریت مدل‌سازی ریاضی هوش مصنوعی در سالن یشم دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر از دیگر برنامه‌های استاد دانشگاه کشور روسیه در دانشگاه تبریز بود. 

علی‌پور زیاد، سرپرست پردیس فناوری دانشگاه تبریز در این ارتباط گفت: با عنایت به پیشرف‌های چشمگیر صورت گرفته در هوش مصنوعی، سرمایه‌گذاری برای دانش‌افزایی واحدهای فناور و دانش‌بنیان دانشگاه تبریز با حضور اساتید برجسته دنیا از اولویت‌های آموزشی پردیس علم و فناوری با همکاری و حمایت مدیریت همکاری‌های علمی و فناوری این دانشگاه است. 

گفتنی است، کارگاه سه روزه و جلسه‌های مشاوره و منتورینگ تخصصی با حضور و تدریس سرگئی اولگویچ کوزنتسف (sergey olegovich kutentsov) استاد دانشگاه HSE از دانشگاه‌های برتر کشور روسیه با همکاری رایزنی علمی جمهوری اسلامی در مسکو و مدیریت همکاری‌های علمی و بین‌المللی و پردیس علم و فناوری دانشگاه تبریز برگزار شد. 

سرگئی اولگویچ کوزنتسف استاد دانشکده کامپیوتر دانشگاه HSE است. این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های برتر و معتبر کشور روسیه است که در تحقیق و آموزش در منطقه اروپای شرقی و روسیه به ویژه در زمینه علوم اقتصادی و اجتماعی در کنار سایر زمینه‌های علمی پیشرو است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز