خبرگزاری کار ایران

تمهیدات مدیریت بحران تهران در آئین بدرقه زائران اربعین حسینی

تمهیدات مدیریت بحران تهران در آئین بدرقه زائران اربعین حسینی
کد خبر : ۱۳۹۰۹۷۰

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اقدامات مدیریت بحران تهران را هم‌زمان با برگزاری آئین بدرقه خادمان و زائرین راهپیمایی اربعین حسینی (ع) تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، مجید آرون با اشاره به برگزاری مراسم آئین بدرقه خادمان و زائرین راهپیمایی جهانی اربعین حسینی (ع) در روز جمعه سوم شهریورماه گفت: با توجه واگذاری مسئولیت کمیته مدیریت بحران ویژه اربعین حسینی به این سازمان، نسبت به انجام بازدید‌های میدانی و ارزیابی HSE محل برگزاری مراسم و اعلام ناایمنی‌ها و عدم انطباق‌های شناسایی شده به شهرداران مناطق 9 و 7 و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و پیگیری رفع موارد شناسایی شده اقدام شد.

آرون افزود: همچنین بازدیدها و جلسات متعدد هماهنگی با متولیان برگزاری مراسم و همچنین دستگاه‌های امدادی و انتظامی در محل مجموعه برج آزادی، شهرداری منطقه 9 برگزار شد و نسبت به تدوین و ابلاغ دستورالعمل کمیته مدیریت بحران ویژه آئین بدرقه زائرین کربلا ویژه دستگاه‌های امدادی و نقشه جانمایی محل استقرار نفرات، تجهیزات و ماشین‌آلات دستگاه‌های امدادی در محل برگزاری آئین بدرقه خادمین اربعین در میدان آزادی، اقدام شده است.

وی افزود: اقدامات دیگری از جمله هماهنگی استقرار برج‌های نوری شامل 4 دستگاه از ادارات مدیریت بحران و پدافند غیرعامل مناطق و 3 دستگاه از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی انجام شده است.

آرون از مشارکت 200 نفر از گروه های واکنش اضطراری محلات مناطق 22 گانه جهت استقرار در نقاط مختلف محل برگزاری مراسم امروز خبر داد و گفت : حضور گروه های دوام به منظور کنترل ازدحام جمعیت با بلندگوهای دستی  با 20 سرتیم با بیسیم و یک فرمانده واحد مستقر در خودرو فرماندهی و همکاری در دو غرفه ستاد گمشدگان در محل برگزاری مراسم با همکاری نمایندگان معاونت حمل و نقل شهرداری منطقه 9  هماهنگ شده است.

وی افزود: همچنین خودروی سنگین EOC سیار و خودروی سبک عملیات سازمان از ساعت 13:00 در محل برگزاری مراسم مستقر شده و رابطین عملیاتی دستگاه‌های امدادی در این خودرو حضور خواهند داشت.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز