از ۲۵ مردادماه؛
ثبت و اصلاح سفارش کتابهای درسی میان پایه برای جاماندگان
ثبت سفارش کتابهای درسی دانش آموزان میان پایه و ویرایش سفارش دانش آموزان از روز ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی امکانپذیر است.
به گزارش ایلنا از مرکز اطلاعرسانی و روابط عمومی وزارت آموزشوپرورش، تمامی دانش آموزان میانپایه که تاکنون نسبت به ثبت سفارش کتابهای درسی خود اقدام نکرده اند، از روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ در صورت ثبت نام قطعی در مدرسه برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، میتوانند ضمن مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی (my. medu. ir و irtextbook. ir و my. gov. ir) نسبت به ثبت سفارش کتابهای درسی خود اقدام کنند.
لازم به ذکر است؛ دانش آموزانی که به دلیل تغییر پایه تحصیلی یا رشته تحصیلی یا مدرسه محل تحصیل نیاز به اصلاح سفارش دارند از روز چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ میتوانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی نسبت به اصلاح سفارش خود اقدام کنند.
با توجه به زمان باقیمانده تا شروع سال تحصیلی جدید و توزیع کتاب درسی از مناطق به مدارس، تمامی دانشآموزان پایههای ورودی نسبت به ثبت نام قطعی خود در سامانه سیدا و ثبت سفارش کتاب درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی اقدام نمایند.
صدور حواله توزیع کتابهای درسی برای دانشآموزان مشروط به ثبتنام قطعی آنها در سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ در مدرسه و نیز ثبت سفارش کتابهای درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی است.