خبرگزاری کار ایران

اعلام محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در سراسر کشور

اعلام محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در سراسر کشور
کد خبر : ۱۳۸۱۴۲۵

پلیس راه راهنمایی و رانندگی فراجا محدودیت‌های ترافیکی سراسر کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، پلیس راه راهنمایی و رانندگی فراجا ضمن تسلیت ایام محرم الحرام از پیش‌بینی تمهیدات ویژه ترافیکی به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور وسایل نقلیه در جاده‌های کشور خبر داد.

محدودیت‌های ترافیکی اعلام‌شده برای پایان هفته به شرح زیر است: 

 تردد موتورسیکلت: 

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ تا ساعت ۶ روز شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است. 

تبصره- تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود. 

‌محور کرج - چالوس: 

الف - تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است. 

ب - تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن آباد بصورت یک‌طرفه خواهد بود.

ج - تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه و شنبه یعنی تاریخ‌های ۶ مرداد ۱۴۰۲ و  ۷ مرداد ۱۴۰۲ از آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک‌طرفه خواهد بود.

محور هراز:

الف - در تاریخ چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است. 

ب - تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه یعنی تاریخ‌های ۴ مرداد ۱۴۰۲ و ۶ مرداد ۱۴۰۲ ممنوع است. 

ج - از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد شد.

تبصره: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز