خبرگزاری کار ایران

ضرورت جلوگیری از ورود فاضلاب به زمین‌ها و کارگاه‌های مترو

ضرورت جلوگیری از ورود فاضلاب به زمین‌ها و کارگاه‌های مترو
کد خبر : ۱۳۷۸۸۹۶

معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر ضرورت اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از ورود فاضلاب به زمین‌ها و کارگاه‌های شرکت مترو تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، محمد حسن فصیح در این باره گفت: با عنایت به درخواست شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) در خصوص برگزاری جلسه ورود فاضلاب خیابان شهید عمرانی به زمین‌ها و کارگاه‌های در حال احداث شرکت مترو، نشست بررسی این موضوع با حضور نمایندگانی از معاونت پیشگیری از وقوع جرم و حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب، معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدیریت بحران استان تهران، محیط زیست و توسعه پایدار، شرکت آب و فاضلاب استان تهران، شرکت فاضلاب تهران، شرکت آب و فاضلاب منطقه 5، شهرداری منطقه 18، شهرداری منطقه 19، شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت فنی و عمران شهرداری تهران، بیمارستان تخصصی کودکان حکیم در محل سالن کنفرانس این سازمان برگزار شد.

فصیح افزود: در ابتدای جلسه نمایندگان مذکور در خصوص بحث صدور مجوزهای حفاری و اجرای شبکه فاضلاب در سطح ناحیه، اتصال فاضلاب‌های خانگی به سیستم فاضلاب شهری و ... موضوعاتی را شرح دادند. همچنین در نشست مقرر شد شرکت فاضلاب تهران و شرکت آب و فاضلاب، برنامه زمان‌بندی خود مبنی بر تکمیل طرح تصفیه خانه شهر آفتاب و اصلاح وضعیت موجود را، برای اعلام به سایر ارگان‌ها و حوزه قضایی به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ارسال کنند.

معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران همچنین گفت که در این جلسه بر ضرورت اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از ورود فاضلاب به زمین‌ها و کارگاه‌های شرکت مترو تاکید شد.

وی افزود: همچنین مصوب شد جلسات کارشناسی و بازدید میدانی توسط نمایندگان مناطق 18 و 19 شهرداری تهران، شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو) و آب و فاضلاب به منظور شناسایی زمین و توافق برای احداث تصفیه‌خانه انجام و مستندات به این سازمان اعلام شود. در ادامه نیز  مقرر شد شرکت آب و فاضلاب منطقه 5 نسبت به شناسایی اتصال‌های غیرمجاز به شبکه فاضلاب اقدام و راهکارهای اجرایی برای حذف منشا آلودگی و انسداد را اعلام کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز