خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های اصلی کشور

 محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های اصلی کشور
کد خبر : ۱۳۷۲۳۲۰

پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا طی اطلاعیه‌ای، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور وسایل نقلیه را در جاده‌های اصلی کشور اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا به منظور افزایش ایمنی و تسهیل  عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در جاده‌های اصلی کشور را طی اطلاعیه‌ای به شرح ذیل اعلام کرد:

1- تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخ 7 تیر 1402 تا ساعت 6 روز شنبه مورخ 10 تیر 1402 از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

2- محور کرج - چالوس

الف ـ تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است. 

ب - تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت 11 تا 24 روز چهارشنبه مورخ 7 تیر 1402 از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت  اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 همان روز ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

ج - تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت 14 الی 24 روز جمعه و شنبه تاریخ 9 و 10 تیر 1402 از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت  اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

تبصره: اعمال محدودیت در صورت بازگشایی محور چالوس قابل اجرا بوده و در غیر این صورت تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

3- محور هراز      

الف- تردد کلیه تریلرها ازمحور هراز کماکان ممنوع است. 

ب- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه تاریخ  7 تیر 1402 و همچنین­ از ساعت 6 تا 24 روزهای پنجشنبه وجمعه 8 و 9 تیر 1402 از محور هراز ممنوع است. 

ج- تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 22 روز جمعه مورخ 9 تیر 1402 از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 16 تا 22 همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) در صورت اعلام مأموران مستقر در محل به صورت مقطعی یک‌طرفه انجام می شود.

تبصره: اجرای محدودیت­‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت­‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز