خبرگزاری کار ایران

حمایت شورای شهر تهران از مشارکت داوطلبانه شهروندان در حوزه مدیریت بحران

حمایت شورای شهر تهران از مشارکت داوطلبانه شهروندان در حوزه مدیریت بحران
کد خبر : ۱۳۶۷۸۰۶

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران از حمایت شورا از مشارکت داوطلبانه شهروندان در حوزه ایمنی و مدیریت بحران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، مهدی بابایی در دومین نشست هم اندیشی مسئولان خانه‌های دوام و ایمنی محلات شهر تهران که در مجموعه پردیس سینمایی ملت برگزار شد، از حمایت شورای اسلامی شهر تهران از فعالیت‌های مشارکت مردمی و داوطلبانه در حوزه مدیریت بحران خبر داد.

وی ضمن تقدیر از اقدامات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران در فعال‌سازی مجدد گروههای داوطلب دوام، بر ارزش بالای این نیروهای مردمی در شرایط پیش و پس از بحران تاکید کرد.

علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز در این نشست با ارائه گزارش «۶۵۰ روز با دوام» افزود: گروه‌های دواطلب واکنش اضطراری محله که به اختصار دوام نامیده می‌شوند در حوزه واکسیناسیون کرونا، آموزش همگانی، اردوهای پایدارسازی و تمرین‌های مدیریت بحران طی زمان ۶۵۰ روز استقرار مدیریت جدید شهری مشارکت فعال داشتند.

وی ضمن تاکید بر اهمیت موضوع مشارکت مردمی و دوام در مدیریت بهینه بحران‌ها بر حمایت از اعضای این گروههای مردمی تاکید کرد.

مهندس جوانی رئیس ستاد مدیریت بحران و شهردار منطقه ۳ نیز به عنوان میزبان این نشست بر اهمیت موضوع مشارکت مردمی و دوام و حمایت از اعضای این گروههای مردمی تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، دومین نشست هم اندیشی مسئولان خانه‌های دوام و ایمنی محلات شهر تهران با هدف بررسی اقدامات انجام شده در دوره مدیریت جدید شهری، بررسی پیشنهادات و راهکارهای اجرای برنامه‌ها در سال جاری و بررسی برنامه‌های سال ۱۴۰۲ با حضور ۳۴۰ مسئول خانه دوام و ایمنی محلات شهر تهران در مجموعه پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

در ادامه از ۴۴ نفر از مسئولان خانه‌های دوام و ایمنی به نمایندگی از همه مسئولان خانه‌های دوام و ایمنی محلات شهر تهران تقدیر به عمل آمد و در ادامه بخش پرسش و پاسخ با حضور مسئولان و مدیران ارشد برگزار و به چالش‌ها و مسائل این نیروهای مردمی رسیدگی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز