خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

تکمیل مدارس خیر ساز در اولویت است

تکمیل مدارس خیر ساز در اولویت است
کد خبر : ۱۳۴۹۶۱۹

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان تهران گفت: تکمیل مدارس خیر ساز در اولویت وزارت آموزش و پرورش است.

به گزارش ایلنا، «رضامراد صحرایی» اظهار کرد: آینده هر کشوری از طریق شرایط روز آموزش و پرورش آن کشور قابل پیش‌بینی است و اگر می‌خواهیم تخمینی از آینده ایران داشته باشیم باید به امروز آموزش و پرورش ایران توجه کرد. 

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به جایگاه خیرین مدرسه‌ساز در نزد خداوند متعال گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید؛ «کسانی که اموال خود را در راه خدا انفاق می‌کنند، سپس به دنبال انفاقی که کرده‌اند، منت نمی‌گذارند و آزاری نمی‌رسانند، پاداش آن‌ها نزد پروردگارشان (محفوظ) است و نه ترسی دارند و نه غمگین می‌شوند.» بنابراین جایگاه شما خیرین مدرسه‌ساز در نزد خداوند بسیار با ارزش است. 

وی با بیان اینکه مدرسه محور تحول و معلم کانون تحول معلم است، بیان کرد: امیدواریم با دست خیرین مدرسه ساز مدارس آباد شود و ما نیز بتوانیم نقش خود را در کنار شما ایفا کنیم. 

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تعهد دولت و وزارت آموزش و پرورش نسبت به خیرین مدرسه ساز گفت: قطعا تکمیل پروژه‌های در حال احداث خیرساز، در اولویت خواهد بود. نام هیچ مدرسه خیرسازی تغییر نخواهد کرد و اگر این اتفاق رخ دهد، پیش تغییر نام مدرسه خیرساز، مسئول مربوطه تغییر خواهد کرد. 

صحرایی با اشاره به قول رییس جمهور محترم در مورد همراهی با خیرین مدرسه ساز، گفت: فرمایش و دستور ریاست محترم جمهوری اولویت دارد و ایشان سلام ویژه خود را ابلاغ کردند تا به شما عزیزان برسانیم. ما در کنار شما عزیزان هستیم، وظیفه ما افتخار به این خاک و این پرچم است و همواره در کنار خیرین مدرسه‌ساز عزیز خواهیم بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز