خبرگزاری کار ایران

مصدومیت یک جنگلبان بر اثر ضرب‌وشتم توسط قاچاقچیان چوب در جنگل نشتارود

مصدومیت یک جنگلبان بر اثر ضرب‌وشتم توسط قاچاقچیان چوب در جنگل نشتارود
کد خبر : ۱۳۴۶۹۵۳

سرپرست اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران از درگیری قاچاقچیان چوب با نیروهای جنگلبانی در شهر نشتاورد تنکابن خبر داد و گفت: متهمین به مامورین منابع طبیعی حمله و یکی از جنگلبانان این منطقه را مصدوم کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، مهرداد خزایی‌پول در خصوص ماجرای درگیری قاچاقچیان چوب با جنگلبانان گفت: در پی گشت و مراقبت از عرصه‌های منابع طبیعی در مناطق جنگلی شهر نشتارود مامورین منابع طبیعی در ساعتی گذشته با تعدادی از قاچاقچیان چوب در حین قطع درختان برخورد و متهمین به مامورین منابع طبیعی حمله ور و یکی از جنگل‌بانان را مصدوم و روانه بیمارستان می کنند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع ضمن عیادت و دلجویی از جنگلبان مصدوم، فرمانده یگان حفاظت و رییس حراست اداره کل و سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عباس آباد، سریعا اقدامات لازم را در خصوص برخورد قاطع از طریق مقامات قضایی انجام شد.

سرپرست اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ادامه داد: قاچاقچیان چوب با سلاح سرد و دستگاه اره موتوری به مامورین حمله و به درگیری و نزاع با مامورین منجر شده که در این درگیری یکی از جنگلبان از ناحیه سر و صورت مصدوم شد.

به گفته خزایی‌پول، متهمان پس از مصدوم کردن این مامور از صحنه جرم فرار کردند.

این مقام مسئول اظهار داشت: قاچاقچیان فراری بومی منطقه هستند و شناسایی شده‌اند و موضوع، از زمان وقوع به دادستان شهرستان نشتارود گزارش شده و پرونده با دستور ویژه دادستان در حال رسیدگی است.

گفتنی است، مازندران دارای دو حوزه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری یکی در ساری مرکز این استان و دیگری نیز در نوشهر غرب مازندران است.

حوزه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر با وسعتی بیش از ۶۶۰هزار هکتار جنگل، مرتع و سواحل معادل ۲۸درصد از مساحت مازندران را در بر دارد. شهرستان های نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن، رامسر و کلاردشت از نظر حوزه منابع طبیعی زیر پوشش حوزه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - نوشهر هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز