خبرگزاری کار ایران

سخنگوی فراجا:

پلیس در چهارشنبه آخر سال در شادی مردم سهیم است

پلیس در چهارشنبه آخر سال در شادی مردم سهیم است
کد خبر : ۱۳۴۰۵۸۳

سخنگوی فراجا با تاکید بر این که نگاه پلیس به چهارشنبه آخر سال کاملا اجتماعی است، گفت: پلیس در خصوص چهارشنبه آخر سال تاجایی که آسیب عمومی و اجتماعی برای مردم حادث نشود، همگام با شهروندان و سهیم در شادی آنان خواهد بود و نگاه به این حوزه کاملا اجتماعی است.

به گزارش ایلنا، سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا در تشریح نگاه پلیس به چهارشنبه آخر سال گفت: پلیس در خصوص چهارشنبه آخر سال تاجایی که آسیب عمومی و اجتماعی برای مردم حادث نشود، همگام با شهروندان و سهیم در شادی آنان خواهد بود و نگاه به این حوزه کاملا اجتماعی است.

وی افزود: جوانان و نوجوانان عزیز کشورمان با کنترل و مدیریت هیجانات آنی، هم از خطرات احتمالی پیشگیری کنند و هم پلیس خودشان را یاری نمایند. 

منتظرالمهدی ادامه داد: با وجود تمامی هشدارها، تبشیر و انذار پلیس، متاسفانه طبق آخرین آمار واصله بیش از 14 نفر از هموطنان عزیزمان جان خود را  بر اثر هیجانات کاذب و شادی‌های لحظه‌ای از دست داده‌اند. 

این مقام ارشد انتظامی گفت: هنجارشکنان بدانند و آگاه باشند در مواجهه با اقداماتی که برای سلامت روان و جسم شهروندان خطرآفرین باشد، قاطعانه برخورد خواهد شد و آنان تا پایان تعطیلات، مهمان اجباری پلیس و دستگاه قضا خواهند بود.

سخنگوی فراجا تاکید کرد: فرماندهی انتظامی کشور با افزایش گشت‌های سواره، پیاده، محسوس و نامحسوس، برای جلوگیری از حوادث تلخ و آسیب به محافل گرم خانوادگی در آستانه سال نو، در سطح شهرها مستقر و اجرای ماموریت می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: در این ایام نیز با کنترل مبادی ورودی و بسترهای فروش واقعی و مجازی مواد محترقه خطرآفرین با افزایش 43 درصدی کشفیات مواد پرخطر مواجه بوده‌ایم و در این خصوص 407 نفر بازجویی و دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز