خبرگزاری کار ایران

به دستور رئیس دانشگاه؛

دانشگاه تربیت مدرس ۱۰ میلیارد به فعالیت‌های پژوهشی اختصاص داد

دانشگاه تربیت مدرس ۱۰ میلیارد به فعالیت‌های پژوهشی اختصاص داد
کد خبر : ۱۳۱۰۸۴۶

به مناسبت هفته پژوهش و با دستور فرهاد دانشجو رییس دانشگاه، مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای فعالیت‌های پژوهشی و ۴۰ میلیارد ریال برای امور دانشجویی و فرهنگی اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا از دانشگاه تربیت مدرس، تولید علم و دستیابی به فناوری‌های نوین برای ارتقاء جایگاه علمی دانشگاه تربیت مدرس و تبدیل یافته‌های پژوهشی به ثروت در فضای سالم فرهنگی و اجتماعی، مرهون مطالعه و پژوهش اعضای هیات علمی و دانشجویان است. 

هفته پژوهش و فناوری، نیز فرصت مناسبی را برای توجه و تمرکز بر ابعاد مختلف امور پژوهش و فناوری فراهم می‌آورد تا کلیه اعضای هیات علمی و دانشجویان ضمن ملاحظه دستاوردهای علمی دانشگاه، موضوع برقراری ارتباط سازنده میان پژوهشگران دانشگاه و فناوران پارک علم و فناوری و ارتباط دانشگاه و جامعه را فراهم نمایند. 

در این راستا و پیرو جلسه حضوری روز دوشنبه ۱۴آذر۱۴۰۱ مبالغ تعیین شده زیر برای مصارف معاونت پژوهشی و فناوری و معاونت دانشجویی و فرهنگی جهت اقدام مقتضی با رعایت مقررات و قوانین جاری اعلام شد. 

بر این اساس، مبلغ یک صد میلیارد ریال معادل ده میلیارد تومان از محل اعتباراتی که به همین منظور اخذ شده است به معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه اختصاص می‌یابد که مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای تجهیز و ارتقای فعالیت‌های کتابخانه، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال برای ارتقای فعایت‌های مرکز رایانه و اطلاع رسانی، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای پشتیبانی از پایان نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی و مبلغ ۶۰ میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز آزمایشگاه‌ها است. 

همچنین مبلغ ۴۰ میلیارد ریال معادل چهار میلیارد تومان از محل اعتباراتی که به همین منظور اخذ شده است به معاونت دانشجویی و فرهنگی-اجتماعی دانشگاه اختصاص می‌یابد که مبلغ ۱۰ میلیارد ریال بابت ارتقای کیفی فعالیت‌های امور دانشجویی و فرهنگی با رعایت قوانین و مقررات و همفکری با شورای صنفی دانشجویان، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال بابت تعمیر و تجهیز آشپزخانه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی و مبلغ ۲۰ میلیارد ریال بابت ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی از طریق اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط دانشکده‌ها (با رعایت قوانین و مقررات و با هماهنگی معاونت دانشجویی و فرهنگی-اجتماعی دانشگاه) است. 

شایان ذکر است مبالغ فوق با پیگیری و تلاش مجدانه رییس دانشگاه، مسئولان بودجه دانشگاه و همکاری سازمان برنامه و بودجه به دانشگاه اختصاص یافت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز