خبرگزاری کار ایران

وصول ۱۳ میلیارد ریال جریمه تعزیراتی در اصفهان

وصول ۱۳ میلیارد ریال جریمه تعزیراتی در اصفهان
کد خبر : ۱۲۹۹۵۲۰

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان از وصول جریمه ۱۲ میلیارد و ۶۴۹ میلیون ریالی در ۵ پرونده قاچاق خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، علی اکبر مختاری گفت: با گزارش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، پرونده فروش خارج از ضوابط تعیینی یک راننده کامیون برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع و شعبه پس از بررسی و احراز تخلف، متهم را به پرداخت ۳ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد که رأی وصول شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان افزود: پلیس امنیت اقتصادی از یک انبار باربری، محموله لوازم دندانپزشکی را به ظن قاچاق کشف کردند و پرونده در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی رسیدگی و با احراز تخلف، متهم علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۳ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد که جریمه وصول شد.

مختاری گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کاشان از یک خودرو محموله قاچاق سازهای موسیقی را کشف و پرونده را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند که پس از بررسی پرونده در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کاشان و احراز تخلف، متهم علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۰۷ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و جریمه وصول شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان پیرامون پرونده ۲۵ دستگاه ماینر، گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان مبارکه از یک منزل مسکونی ۲۵ دستگاه ماینر به ظن قاچاق کشف کردند و با بررسی رئیس شعبه تعزیرات حکومتی به پرونده و احراز تخلف، متهم علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۶۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و جریمه وصول شد.

مختاری افزود: گزارش عرضه سوخت خارج از ضوابط دولتی از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان به شعبه اول بدوی شهرستان شاهین شهر ارسال و پس از رسیدگی و احراز، راننده متخلف به پرداخت یک میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و جریمه وصول شد.

انتهای پیام/
شعبان فغانی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز