معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی مطرح کرد:
آموزش و برندسازی دو مقوله مهم در گردشگری سلامت
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی با اشاره به اهمیت نقش بیمارستانهای خصوصی در جذب گردشگر سلامت بر لزوم تلاش این مراکز در حوزه گردشگری سلامت تاکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در همایش و نمایشگاه بینالمللی بیمارستانهای خصوصی، با بیان اینکه انتقال تجربیات موفق در حوزه گردشگری سلامت بسیار مهم است، گفت: در کشور نیازمند این تجربیات بوده و تمام بیمارستانها میتوانند از این موضوع استفاده کنند.
وی افزود: آموزش و برندسازی هم دو موضوع دیگر و قابل توجه در گردشگری سلامت است. یکی از مشکلات ما حضور شبکههای غیررسمی در امر گردشگری سلامت است. وقتی میتوان بر این شبکهها فائق شد که مجموعههای صاحبنام درمانی با تمام قدرت خود را به مخاطبان خارجی بشناسانند.
او در ادامه با اشاره به همکاری با وزارت بهداشت در حوزه گردشگری سلامت، گفت: کار ما به عنوان حاکمیت وصل کردن شرکتهای گردشگری خارجی به مراکز درمانی ایران است.
وی تاکید کرد: بیمارستانهای خصوصی که به تولید و انتشار محتوای بینالمللی در حوزه گردشگری سلامت مبادرت کنند ما آنها را به سازمان امور مالیاتی به عنوان هزینههای قابل قبول معرفی میکنیم.