خبرگزاری کار ایران

به منظور برخورداری از مصوبه آب و برق و گاز «رایگان» انجام شد؛

ثبت شماره اشتراک آب، برق و گاز مددجویان در سامانه امداد هوشمند

ثبت شماره اشتراک آب، برق و گاز مددجویان در سامانه امداد هوشمند
کد خبر : ۱۲۵۸۲۱۲

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از ثبت بیش از ۴۹ هزار شماره اشتراک خانواده‌های تحت حمایت در سامانه امداد هوشمند به منظور برخورداری از مصوبه آب و برق و گاز رایگان خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ جهانبخش مرادی با اشاره به تعامل کمیته امداد و شرکت‌های آب و برق و گاز برای ارسال شماره اشتراک مددجویان گفت: طبق مصوبه آیین نامه اجرایی بند «ی» تبصره ۸ ماده واحده قانون بودجه ۱۴۰۰ طرح تخفیف و یا معافیت مددجویان کمیته امداد از پرداخت حق انشعاب آب، برق و گاز اجرا می‌شود.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام اطلاعات اشتراک مددجویان به شرکت‌های آب و برق و گاز ارسال شده و همکاری برای ثبت اطلاعات جدید ادامه دارد، افزود: تاکنون ۴۹ هزار و ۸۲۵ شماره اشتراک آب، برق، گاز  در سیستم امداد هوشمند و کارآمد ثبت شده است.

مرادی ادامه داد: از این تعداد ۱۸ هزار و ۳۵۳  مددجو از پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز معاف شده‌اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران، اظهار کرد: مددجویان تحت حمایت در هر زمانی که محل سکونت آنها تغییر کند یا به هر دلیل  که تاکنون موفق به ثبت اطلاعات اشتراک خود نشده‌اند، می‌توانند اطلاعات اشتراک آب، برق و گاز خود را در سامانه هوشمند امداد ثبت کنند.

وی یادآور شد: ثبت انشعاب آب، برق و گاز به صورت اینترنتی در سامانه soha.emdad.ir انجام می‌شود و نیاز نیست مددجویان به کمیته امداد مراجعه کنند.

مرادی تصریح کرد: مددجویان می‌توانند از طریق تلفن همراه یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت نسبت به ثبت انشعابات اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران،تأکید کرد: معافیت از پرداخت هزینه‌های قبض آب و برق و گاز شامل آن دسته از مددجویانی است که از الگوی مصرف طبق مصوبه هیأت دولت پیروی کنند و مددجویانی که خارج از الگوی مصرف هستند باید قبوض خود را همانند گذشته پرداخت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز