خبرگزاری کار ایران

عدم توجه به جلو بیشترین علت تصادفات

عدم توجه به جلو بیشترین علت تصادفات
کد خبر : ۱۲۱۱۴۲۶

جانشین پلیس راهور انتظامی کشور در خصوص بیشترین علت تصادفات گفت: عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مجازو عدم توانایی در کنترل وسایل نقلیه از جمله بیشترین علت تصادفات است.

به گزارش ایلنا، سردار تیمور حسینی جانشین پلیس راهور انتظامی کشور در خصوص بیشترین علت تصادفات گفت: عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مجازو عدم توانایی در کنترل وسایل نقلیه از جمله بیشترین علت تصادفات است. 

وی درباره بیشترین زمان وقوع تصادفات اظهار داشت: از ساعت ۱۴ الی ۲۰ و از ساعت ۱۲ الی ۱۶، شاهد ۴۱ درصد افزایش تردد بین استانی هستیم.

حسینی درخصوص وضعیت جوی بیان کرد: بارش برف  در استان‌های آ.غربی،آ.شرقی، اردبیل و بارش باران در استان‌های گیلان و مازندران را خواهیم داشت. 

جانشین پلیس راهور انتظامی کشور با بیان هشدار سطح نارنجی هواشناسی گفت: بارش برف در جاده‌های استان‌های شمال غربی  و شمالی کشور را داریم، هموطنان برای سفر به این استانها در جاده‌های کوهستانی تجهیزات زمستانی خودرو رابه همراه داشته باشند.همچنین وزش باد شدید و بروز پدیده گرد و غبار و کاهش میدان دید رانندگان در استان‌های جنوبی و مرکزی کشور راه شاهد هستیم. 

وی درباره وضعیت ترافیک گفت:ترافیک نیمه سنگین در محور کرج - چالوس حدفاصل گرماب تا سه راهی دیزین، ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده‌های مشا و آب اسک، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - رشت شهر منجیل تاشهر رودبار مشاهده می‌شود. 

حسینی در پایان توصیه کرد: به هموطنان عزیز که به سفر رفته‌اند توصیه داریم حتما زمان برگشت سفر مدیریت نمایند چرا که همزمانی سفرهای برگشت نوروز در پایان نیمه اول نوروز و ظرفیت محدود جاده‌ها باعث اشباع شدن ظرفیت جاده و بروز ترافیک های سنگین و نیمه سنگین می گردد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز