خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

گزارش سفر خارجی شهردار به شورا ارائه شود

گزارش سفر خارجی شهردار به شورا ارائه شود
کد خبر : ۱۲۰۷۷۹۷

عضو شورای شهر تهران بر لزوم ارائه گزارش درباره سفر خارجی شهردار تهران به شورا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب کاشانی در جریان پنجاه و سومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به اقدامات شهرداری در استقبال از بهار گفت: در خصوص استقبال از بهار آقای عباسی مطلبی را عنوان کردند که به نظرم کار سختی نیست.  امروز ۲۲ اسفند است و همه ما در محلات این شهر زندگی می کنیم. سال های گذشته با نصب یک بنر یک متری روی ماشین های زباله حس و حال بهاری را به شهر منتقل می کردند و  این کمترین کار ممکن است. بی تردید همه در حال تلاش و زحمت هستند اما نماد و منظر بیرونی آن باید در مقابل چشم شهروندان باشد. قطعا این موضوع به لحاظ انتقال حس آمدن بهار تأثیرگذاری بسیاری دارد.

کاشانی در بخش دیگری از تذکر خود به موضوع سفرهای خارجی در شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: هفته گذشته هنگام سفر به نجف دیدم که چند تن از همکاران به نمایشگاه اکسپو دبی می رفتند. فارغ از اینکه این کار با پول شخصی و یا غیرشخصی بوده، باید کمیته مربوط به سفرهای خارجی در شهرداری در مورد اعزام ها و سفرهای خارجی گزارشی ارائه دهد و به سوالات مطرح شده پاسخ داده شود.

به گزارش ایلنا، مهدی چمران در پاسخ به تذکر کاشانی در خصوص سفرهای خارجی در مدیریت شهری گفت: در مورد سفر آقای زاکانی تماسی که با بنده داشتند خواهش کردم گزارش سفر را کتبی به شورا ارائه دهند یا در صحن شورا حضور یابند و توضیح دهند که قطعا گزارش کتبی مستندتر است و این گزارش را به همه اعضای شورا خواهیم داد. 

رئیس شورای شهر تهران گفت: بنابر توضیحاتی که شهردار تهران دادند سفر خوب و موثری بوده است. سفر شهردار تهران به کشور مسلمان همچون تاجیکستان که فارسی زبان هم هستند و علایق شدیدی به کشور ما دارند می تواند موثر و مفید باشد.

چمران تاکید کرد: طبق قانون هر سفری که انجام می شود چه توسط اعضای شورا و چه شهرداری باید گزارش کتبی آن را به شورا ارائه دهند که این کار تا به حال عملی شده است. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز