خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد مطرح کرد:

تشریح راهکار ارتقای شفافیت کمیته امداد در انظار عمومی

تشریح راهکار ارتقای شفافیت کمیته امداد در انظار عمومی
کد خبر : ۱۲۰۲۳۳۷

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد درباره امداد هوشمند توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جعفر صباغیان معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد در نشست خبری درباره امداد هوشمند و کارآمد گفت: یکی از دغدغه های اساسی و مهم ریاست و هیات امنای امداد بحث تسهیل در ارائه خدمت و خدمت رسانی مطلوب برای مددجویان بود.

وی ادامه داد: استفاده از نرم افزارهای نوین الکترونیکی به خدمات رسانی بهتر به مددجویان کمک می کرد. در مجموعه امداد ۱۷ برنامه و ۱۲۰ خدمت ارائه می شود.

معادن حقوقی و امور مجلس کمیته امداد گفت: رئیس کمیته امداد تاکید داشت که امداد هوشمند باید سرعت بیشتری بگیرد. یکی از موضوعات مد نظر ما در اجرایی کردن سامانه امداد هوشمند، حفظ کرامت مددجویان بود. همچنین دیگر ضرورتی که باعث شد به این موضوع  ورود کنیم بحث قابل اعتماد نبودن آمارها بود برای اینکه بتوانیم برنامه ریزی مناسبی برای برنامه های سازمان داشته باشیم نیازمند آمارهای دقیق بودیم. همچنین بحث اثربخش بودن منابع مالی یکی دیگر از دلایلی بود که اقدام به راه اندازی امداد هوشمند کردیم. نکته دیگر که بسیار مهم بود  به روز رسانی سامانه امداد با سایر سامانه های دیگر بود. البته برای این موضوع با چالش های زیادی مواجه بودیم عدم یکپارچگی سامانه ها، قدیمی شدن ابزارهای الکترونیکی موجود و جزیره ای عمل کردن سامانه های سازمان از جمله این چالش ها بود. از سال گذشته موضوع امداد هوشمند را با جدیت دنبال کردیم. 

صباغیان تصریح کرد: براساس این سامانه نیاز نیازمندان در کنار توان توانمندان قرار گرفت، یعنی نیاز نیازمندان در این سامانه بارگذاری شده و توانمندان می توانند براساس سلیقه به نیازمندان کمک کنند. موضوع دیگر که ما در این سامانه دنبال می کنیم ارتقای شفافیت در انظار عمومی است.این شفافیت اعتماد مردمی را نسبت به کمیته امداد افزایش می دهد. 

ادامه دارد...

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز