خبرگزاری کار ایران

استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان در برنامه‌های هفته تربیت اسلامی

استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان در برنامه‌های هفته تربیت اسلامی
کد خبر : ۱۱۹۹۵۰۶

نشست هماهنگی معاونان پرورشی و فرهنگی استان‌های سراسر کشور با ستاد برگزاری هفته تربیت اسلامی با حضور سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی، مدیران کل حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی و قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، اصغر باقرزاده سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی ضمن تبریک ایام ماه مبارک رجب و خیر مقدم به مدعوین با اشاره به آیات شریفه قرآن کریم در این نشست گفت: اساس کار خداوند متعال رحمت است و ماه رجب نیز ماه توبه و انابه است انشاءالله بتوانیم از توبه کنندگان باشیم. 

وی گفت: در برنامه‌های آموزش و پرورش ماه اسفند ماه پرورشی و فرهنگی است با توجه به برنامه‌هایی که در این ماه برگزار می‌شود وزیر محترم آموزش و پرورش نیز در شورای معاونان دستور دادند که همه بخش‌های وزارت آموزش و پرورش برای بهتر برگزار شدن این برنامه‌ها و فعالیت‌ها در کنار این معاونت حضور داشته باشد. 

باقرزاده خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته به همراه وزیر محترم آموزش و پرورش خدمت حاج آقای علی اکبری رئیس شورای هماهنگی ائمه جماعات سراسر کشور رسیدیم و ایشان نیز قول مساعد دادند که ظرفیت‌های استانی ائمه جماعات را همراه برنامه‌ها و فعالیت‌های وزارت آموزش و پرورش کنند. 

وی گفت: برای برگزاری مراسم‌های هفته تربیت اسلامی و همه فعالیت‌های معاونت پرورشی و فرهنگی باید از ظرفیت دانش‌آموزان استفاده کنیم قاریان قرآن و مجریان سرود و مجریان برنامه‌ها سعی شود از بین دانش‌آموزان انتخاب شود زیرا باید نشان دهیم ثمره پرورش در کجا نمود پیدا می‌کند. 

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی گفت: برای کیفی‌سازی و توانمندسازی نیروهای پرورشی و همچنین نیروهایی که از طریق دانشگاه فرهنگیان وارد این عرصه می‌شوند اقدامات توانمندسازی انجام گیرد تا نیروهای با کیفیت و توانمند داشته باشیم. 

وی با اشاره به فعالیت تشکل‌های دانش آموزی در گذشته گفت: همه فعالیت‌های گذشته این تشکل‌ها قابل تحسین و تقدیر است اما باید برخی از فعالیت‌ها که همپوشانی دارند هم افزایی داشته و در راستای هم افزایی فعالیت‌های تشکل‌ها حرکت کنیم. 

همچنین مسعود شکوهی، مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی به تبین برنامه‌های هفته تربیت اسلامی و هفته گرامی داشت امور تربیتی پرداخت و از معاونان پرورشی در استان خواست که در این هفته از تمام ظرفیت موجود استان برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن این فعالیت بهره بگیرند. 

در ادامه جلسه برخی از معاونان پرورشی و فرهنگی استان‌ها به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز