ابلاغ «دستورالعمل تشکیل ستاد ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد شهرداری»
![ابلاغ «دستورالعمل تشکیل ستاد ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد شهرداری»](https://cdn.ilna.ir/thumbnail/qfZ1V8RK3LbT/YdHYY4gWkVxziNocTLLHoQVar3TrxmvO0e6SENMutiBXz7JNO2nT2KLgCR9h7O_-yMtFV2AKWHv4l_4LeI27Qq4xQIoDjB_gIQDHEiqNepRBeBVXNnV0pnAsIlKpCHyf7otfNPZWXfo,/%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C+%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86.jpg)
گودرزی از ابلاغ «دستورالعمل تشکیل ستاد ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد شهرداری» خبر داد.
به گزارش ایلنا، داود گودرزی سرپرستی سازمان بازرسی شهرداری تهران در حساب کاربری توییتر خود از ابلاغ «دستورالعمل تشکیل ستاد ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد شهرداری» خبر داد.
سرپرستی سازمان بازرسی شهرداری تهران در ادامه نوشت: در این دستورالعمل ضمن توجه به هماهنگی بین دستگاههای نظارتی و برنامه ریزی در برخورد با تخلفات و مفاسد، اصلاح ساختارها، فرآیندها و رویهها به نحوی که زمینه تخلف را کاهش دهد و همچنین استفاده از همه ظرفیتها خصوصاً ظرفیت شهروندان در افزایش نظارتهای عمومی در اولویت قرار گرفته است.