خبرگزاری کار ایران

سازماندهی فعالیت‌های مرتبط با توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و تاسیسات و تجهیزات مدیریت پسماندها

سازماندهی فعالیت‌های مرتبط با توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و تاسیسات و تجهیزات مدیریت پسماندها
کد خبر : ۱۱۶۷۵۱۶

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از سازماندهی و هم افزایی برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و تاسیسات و تجهیزات مدیریت پسماندها با تشکیل قرارگاه عملیاتی توسعه و تامین ناوگان و تجهیزات مدیریت شهری و روستایی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی جمالی نژاد که در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از اقدامات مرتبط با مدیریت پسماند در استان گیلان سخن می‌گفت، افزود: در این قرارگاه امور مرتبط با توسعه ناوگان و تجهیزات حمل و نقل عمومی شهری، توسعه تجهیزات مدیریت شهری و روستایی و تقویت مدیریت پسماند بررسی و ضمن ارزیابی و آسیب‌شناسی اقدامات صورت گرفته در همکاری با دستگاه‌های مرتبط، راهکارهای اجرایی جدیدی اتخاذ و اجرایی خواهد شد. 

وی افزود: قرارگاه تلاش می‌کند ضمن شناسایی دقیق مسائل، نیازها و ملزومات مناطق مختلف کشور با استفاده از ظرفیت‌های پیش بینی شده در ردیف‌های اعتباری بودجه‌ای برای تحقق وظایف و ماموریت‌های محوله بهره گیری نماید. بنابراین از استانداری‌ها، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراها انتظار داریم، خواسته‌ها، پیشنهادهای اجرایی، ابتکارات و نوآوری‌های موجود در استان‌ها و شهرها و روستاها را به قرارگاه منعکس و با تعامل و همکاری موثر خود به پویایی و انجام اقدامات فراگیر و موثر آن کمک نمایند. 

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به اینکه مدیریت بهینه و مطلوب پسماندها بویژه در استان‌های ساحلی شمالی همواره از انتظارات مردم و از دغدغه‌های مسوولان بوده، تصریح کرد: خوشبختانه نگاه خوب و آینده نگرانه به رفع اصولی مشکلات این بخش هم در دولت و هم در مجلس وجود دارد. 

جمالی نژاد اضافه کرد: قطعا پیشنهادهای کاربردی و منتخب ارسال شده در فرایند تامین اعتبار هم از سوی مجلس و هم در دولت مورد توجه قرار خواهند گرفت. 

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، شایان ذکر است در جریان سفر اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی و دکتر جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور به استان گیلان از برخی مراکز مدیریت پسمانده استان بازدیدهایی صورت گرفت و در نشست‌های کاری با فرمانداران و شهرداران و اعضای شوراها مدر خصوص مسائل و مشکلات موجود تبادل نظر صورت گرفت و در انت‌ها نشست مشترکی هم با استاندار و مسوولان استانی تشکیل شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز