خبرگزاری کار ایران

درمان بیماران مبتلا به کرونا با تجهیز بیمارستان سردار شهید سلیمانی تویسرکان

درمان بیماران مبتلا به کرونا با تجهیز بیمارستان سردار شهید سلیمانی تویسرکان
کد خبر : ۱۱۵۰۷۵۰

با مساعدت هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران و با تجهیز بیمارستان سردار شهید سلیمانی تویسرکان، درمان بیماران مبتلا به کرونا انجام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هیات امنای صرفه‌جویی ارزی به صورت شبانه‌روزی اقدامات لازم را جهت خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به بیماران گرفتار کرونا و کادر درمان انجام داده است و بر اساس نیازسنجی و اولویت بندی، معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به تامین اقلام مورد نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اقدام کرده است.

همچنین تجهیز بیمارستان‌های تازه تاسیس هم مورد توجه جدی این نهاد بوده است. تامین تجهیزات مورد نیاز تنفسی و ونتیلاتور مورد نیاز جهت مقابله با کرونا از جمله برنامه‌های انجام شده توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی است که همچنان این برنامه‌ها تداوم دارد و در حال اجرا است.

براساس این گزارش مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تجهیز بیمارستان سردار شهید سلیمانی تویسرکان توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران در وضعیت بحرانی کرونا بسیار ارزشمند و نجات بخش زندگی به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ شد.

حسن بهرامی در خصوص تجهیز بیمارستان جدیدالاحداث تویسرکان افزود: تجهیز این بیمارستان ۱۱۰ تخت‌خوابی در شیوع کرونا بسیار حائز اهمیت است چراکه اگر تخت‌های بیمارستانی نبود در بحث مقابله با کووید ۱۹ با بن بست مواجه می‌شدیم.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: تجهیزات بیمارستان تویسرکان به همت و لطف هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تامین و منجر به رضایتمندی جدی مراجعه کنندگان به ویژه در پیک پنجم کرونا شده است همچنین تامین دستگاه‌های ونتیلاتور و کمک تنفسی توسط این نهاد صورت گرفته است.

وی افزود: راه‌اندازی بیمارستان جدید الاحداث سردار شهید سلیمانی در پیک‌های مختلف کرونا به داد شهرستان تویسرکان رسید به طوری که ۴ بخش این بیمارستان به همراه تخت‌های ICU و ICU و بخش اطفال هم به کووید ۱۹ اختصاص داده شد همچنین در کلینیک تخصصی سردار شهید سلیمانی در طبقه هم کف این بیمارستان برای مبتلایان به کرونا ویزیت سرپایی فعال شد در صورتی که چنین ظرفیتی را در بیمارستان قدیمی ولی عصر تویسرکان نداشتیم.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان در ادامه افزود: با همراهی هیات امنای صرفه جویی ارزی بخش‌های رادیولوژی، آزمایشگاه، بستری داخلی، بستری جراحی، بستری زنان و زایمان، اورژانس و بخش دیالیز بیمارستان سردار شهید سلیمانی تویسرکان در استان همدان نیز تجهیز شده است.

بهرامی با اشاره به اینکه اگر بیمارستان جدید الاحداث سردار شهید سلیمانی تویسرکان در دوران کرونا راه‌اندازی و توسط هیات امنای صرفه جویی تجهیز نمی‌شد درمان به موقع بیماران مبتلا به کووید ۱۹ را تقریبا غیرممکن می‌ساخت، گفت: خوشبختانه بیمارستان تویسرکان در بهمن سال ۹۹ افتتاح و با مساعدت هیات امنای صرفه جویی ارزی توانست در دوران کرونا بسیار موثر واقع شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز