خبرگزاری کار ایران

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران مطرح کرد:

همراهی با دانشجویان برای تبیین علمی دین

همراهی با دانشجویان برای تبیین علمی دین
کد خبر : ۱۱۳۸۴۴۵

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران گفت: حضور نمایندگان مقام معظم رهبری در دانشگاه برای تببین علمی دین در دانشگاه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز مراسم آغاز سال تحصیلی و آیین ورودی نو دانشجویان در دانشگاه تهران با حضور سرپرست جدید این دانشگاه سید محمد مقیمی و حجت السلام و المسلمین محمدمهدی کرمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران برگزار شد.

کرمی در این مراسم بیان کرد: ابراز تاسف خودم از این که توفیق نداشتیم در خدمت سایر دانشجویان باشیم اعلام می‌کنم. ما هر سال مراسم‌‌های با شکوهی در زمینه آغاز سال تحصیلی برای نودانشجویان داشتیم.

وی افزود: دانشگاه تهران از ویژگی‌های خاصی برخوردار است. شاید بپرسید جایگاه نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه چیست؟ آیا اصلا مسایل آموزشی و پژوهشی به دین مربوط می‌شود؟ همه ما می‌دانیم انقلاب ما یک انقلاب اسلامی بوده است و قوانین و ضوابط باید بر پایه دین باشد. حضور نمایندگان مقام معظم رهبری در دانشگاه برای تببین علمی دین در دانشگاه است و همچنین برای پاسخ به این سوال است که آیا ما علم دینی هم داریم؟

او گفت: نهاد رهبری در دانشگاه تهران در این زمینه موفق بوده و توانسته برنامه‌ها و مباحث نویی ارایه کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران گفت: نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تهران آمادگی دارد در راستای تبیین علمی دین همراه شما دانشجویان باشد. طی دو سال گذشته، در نظر سنجی‌ها آمده است که دانشجویان گفته‌اند ما با موضوعات جدیدی از دین آشنا شدیم و پیش از این فکر می‌کردیم دین خلاصه‌ای از حلال و حرام‌ها است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز