رضایت مردم از نحوه مدیریت بهشت زهرا(س) در بحران کرونا
عضو شوای اسلامی شهر تهران ضمن بازدید از سازمان بهشت زهرا (س) گفت: شهروندان و مراجعه کنندگان به سازمان بهشت زهرا (س) از عملکرد سازمان بهشت زهرا (س) و نحوه مدیریت بحران کرونا در این سازمان و پاسخگویی مناسب به شهروندان رضایت دارند.
به گزارش ایلنا، سوده نجفی، عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در بخشهای مختلف سازمان بهشت زهرا (س) و سالنهای تطهیر از نزدیک در جریان نحوه برنامه ریزی و ارائه خدمات این سازمان به شهروندان در بحران کرونا قرار گرفت.
او درباره عملکرد سازمان بهشت زهرا (س) در مقابله با کرونا اظهارداشت: این روزها تهران شرایط خوبی ندارد و نیاز بود که به پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) که ۱۸ ماه است در بحران هستند و بیوقفه و شبانه روزی در حال خدماترسانی هستند دیدار کنم و خداقوت بگویم.
وی با اشاره به فعالیت چند شیفته و بدون تعطیلی پرسنل سازمان بهشت زهرا (س)، تصریح کرد: نیروهای فعال در سازمان بهشت زهرا (س) از ابتدای کرونا قعالیتهای زیادی داشتند و یکی از مشکلاتی که باید حل شود مشکل قرار دادهای پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) است که با توجه به شرایط سختی که تحمل میکنند و در صف اول مبارزه با این بحران قرار دارند لازم است در کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد.
نجفی گفت: خدمات ارائه شده توسط پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) واجب کفایی است و موضوعی تخصصی است و نگاه اعضای شورای اسلامی شهر تهران به ویژه اعضای کمیسیون خدمات شهری نسبت به توجه ویژه به پرسنل این سازمان مثبت ارزیابی میگردد و ما خود را موظف به حمایت از این عزیزان میدانیم.
در ابتدای این دیدار سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) ضمن تقدیر از سوده نجفی عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران برای حضور در سالنهای تطهیر گفت: سازمان بهشت زهرا (س) از ابتدای اسفند ۱۳۹۸ بیش از ۱۸ ماه است که وارد بحران غیر قابل تصور و بیسابقهای به نام کرونا شده است و پرسنل بهشت زهرا (س) از همان ساعات اولیه در کنار مردم داغدار حضور داشتند و در شرایطی که در بسیاری از سازمانها و دستگاهها دور کار و یا تعطیل شدند اما به حول و قوه پروردگار و با تلاش شبانه روزی پرسنل ایثارگر بهشت زهرا (س) تا این ساعت تمام متوفیان کرونایی شهر تهران با تکریم رتق و فتق شده اند.