خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

شفافیت و صداقت را در شهرداری تهران دنبال می‌کنیم

شفافیت و صداقت را در شهرداری تهران دنبال می‌کنیم
کد خبر : ۱۱۱۵۳۰۱

عضو شورای شهر تهران خطاب به زاکانی گفت: گاهی از عنوان مدیران اتوبوسی استفاده می‌شود، بنابراین درخواست داریم تا در مورد این موضوع توضیح بفرمایید که برای اداره شهر و استفاده از کارکنان چه برنامه‌ای دارید؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، تشکری هاشمی، عضو شورای شهر تهران ضمن تبریک روز خبرنگار بیان کرد: من فراموش نمی‌کنم در همین شورا و دوران ۱۲ ساله که در خدمت عزیزان در شهرداری بودیم خبرنگاران عزیز یار و یاور ما بودند،جایی که ایرادی داشتیم انتقادهای منصفانه می‌کردند و اگر کار مثبت انجام می‌شد در کنار مدیریت شهری بودند و امیدوارم این اتفاق در سال‌های پیش رو هم اتفاق بیفتد و در کنار عزیزان خبرنگار بتوانیم شفافیت و صداقت و سلامت را در شهرداری تهران دنبال کنیم.

وی ادامه داد: پیرو صحبت‌های آقای زاکانی دو مورد را به نظرم آمد که عنوان کنم، مسئله اول، سازمان بازنشستگی شهرداری تهران است که یکی از سازمان‌های بسیار مشکل داری است، درآمدهای سازمان نسبت به بازنشستگان واقعاً وضعیت خوبی ندارد، بازنشستگان همیشه دل نگران وضعیت سازمان خودشان هستند، ما هم نیاز به درآمد برای این سازمان داریم تا از ورشکستگی در بیاید.

هاشمی افزود: همچنین توجه ویژه به بازنشستگانی که سال‌ها در این سازمان زحمت کشیدند، و امروز که خودشان نیاز به خدمت دارند احساس می‌شود که به فراموشی سپرده شدند، بنابراین تقاضای اول من از برادر عزیزم دکتر زاکانی این است که چه برنامه‌ای برای احترام و عزت و اعتلای بازنشستگان دارید و همچنین چه برنامه‌ای برای این سازمان که بسیار آسیب دیده دارد در پیش دارید.

وی ادامه داد: موضوع دوم در مورد انتصابات در شهرداری تهران است، این کلمه را همیشه هم استفاده کردند که باید بر اساس شایسته‌سالاری افراد را در پست بگذاریم، مبنای شایسته‌سالاری از نگاه جنابعالی چیست؟ به هر شکل ما انتظار داریم وقتی راجع به سمت، صحبت می‌شود، ضمن توجه به جوان گرایی، تخصص و تعهد و مسئولیت پذیری، کارکنان داخل شهرداری و ... یک نگاه عمیق از افراد صورت بگیرد، به گونه‌ای که احساس نشود با تغییر مدیران یک جریانی، این اتفاق خواهد افتاد که گروهی حاشیه‌نشین شوند و از عرصه خدمت کنار گذاشته می‌شوند و گروه دیگری جایگزین می‌شوند.

هاشمی گفت: گاهی از عنوان مدیران اتوبوسی استفاده می‌شود، بنابراین درخواست داریم تا در مورد این موضوع توضیح بفرمایید که برای اداره شهر و استفاده از کارکنان چه برنامه‌ای دارید؟

وی افزود: ضمن خسته نباشید به مدیران ارشد شهرداری دوره پنجم و شورای پنجم، از آنها تشکر می کنم بابت زحماتی که کشیدند اما همه‌ی این عزیزان هم بسیاری از نیروهای خدوم شهر را خانه نشین کردند و در طول چهار سال گذشته کنج عزلت گرفتند و از سازمان حذف شدند، خواهش ما این است که در این خصوص عنایت لازم را بفرمایید. تلاش خواهیم کرد تا شورای انقلابی در کنار مجلس انقلابی و دولت انقلابی مردم را خوشحال کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز