پرشمارترین درخواستهای شهروندان در حوزه حملونقل و ترافیک
معاون حملونقل و ترافیک سازمان بازرسی از رسیدگی به ۷ هزار درخواست ارجاعی شهروندان از سامانههای ۱۳۷ و ۱۸۸۸ به حوزه حملونقل و ترافیک در هشت ماهه امسال خبر داد.
به گزارش ایلنا، علیرضا سعادتمند با اعلام خبر فوق گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آبان سال ۱۳۹۹ تعداد ۶۱۲۴ پیام به کارتابل ۱۳۷ و همچنین ۸۵۷ پیام به کارتابل ۱۸۸۸ سازمان حملونقل و ترافیک ارجاع شده است که با تلاشهای صورت گرفته توسط بازرسی و مسئولین ۱۳۷ و ۱۸۸۸ معاونت و سازمان حملونقل و ترافیک، حدود ۷ هزار درخواست از مطالبات شهروندان محترم که از درگاه این دو سامانه دریافت شده بود مورد بررسی، رسیدگی و پاسخگویی قرار گرفت.
وی با اشاره به تغییر فرایند ارجاع پیامهای مرتبط با موضوع پلهای عابر پیاده مکانیزه از مناطق ۲۲گانه و واگذاری مسؤولیت نگهداشت این پلها به سازمان حملونقل و ترافیک گفت: این امر منجر به افزایش ۳۰ برابری تعداد پیامهای ارجاعی به کارتابل سامانه ۱۳۷ و ۴ برابر شدن تعداد پیامهای ارسالی به کارتابل سامانه ۱۸۸۸ سازمان حملونقل و ترافیک در بازه زمانی ۸ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال ۱۳۹۸ شده است.
براساس گزارش روابطعمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، سعادتمند خاطرنشان کرد: از مجموع تماسهای دریافتی هر دو سامانه، موضوع تعمیر و نگهداری پلهای عابر پیاده مکانیزه بیشترین فراوانی را داشتهاند و پس از آن، درخواست شهروندان ساکن طرح برای ورود به محدوده طرح ترافیک بعد از ساعت ۱۴:۳۰، نصب دیوار صوتی و نصب تابلوها و علائم راهنمایی از پرشمارترین درخواستهای شهروندان در حوزه حملونقل و ترافیک بوده است.