توضیحات شرکت بهرهبرداری متروی تهران درباره نقص فنی در خط ۵
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از نقص فنی پیش آمده در خط ۵ متروی تهران از شهروندان و مسافران عذرخواهی کرد.
به گزارش ایلنا، فرنوش نوبخت افزود: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به عنوان بزرگترین شرکت در زمینه حملونقل ریلی درون شهری کشور همواره سعی کرده است بهترین خدمات رسانی را به شهروندان و مسافران ارائه دهد. اما نقص فنی در برخی از قطارها یکی از مشکلاتی است که با تمامی تلاشی که ما برای سرویس و اورهال کردن قطارها انجام میدهیم شاهد آن هستیم.
وی با اشاره به اینکه صبح امروز یکشنبه ۲۳ آذر ماه ۱۳۹۹ با قطعی شبکه ارتباطی در خط۵ روبهرو شدیم و تلاش کارشناسان فنی برای رفع نقص فنی پیش آمده کمی طولانی شد و قطار ساعت ۸:۳۰ اعزام شد. گفت: برای کاهش ازدحام جمعیت قطار سریع السیر فوق العاده در خط ۵ اعزام شد.
مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه در صورت بروز اختلال فنی همکاران ما تمرکز خود را برروی رفع اختلال دارند، تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع وظیفه ماست و اگر پرسنل ایستگاههای خط پنج برخورد نا مناسبی داشتندعذر خواهی میکنم.
براساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، وی خاطرنشان کرد: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه همواره مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده و شهروندان میتوانند از طریق سامانههای ارتباطی مختلف از جمله سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۴۲۷۷ و سامانه تلفن گویا۸۸۷۴۰۱۶۳-۶، طریق ایمیل info. metro@tehran و تلفن ارتباطات مردمی ۶۶۷۱۲۲۱۶ انتقادات و پیشنهادات خود را ارائه دهند تا پیگیری لازم را انجام دهیم.