خبرگزاری کار ایران

اشتغال بیش از ۲۵۰۰ نفر در واحد های تولیدی شهرک های صنعتی آذربایجان غربی

اشتغال بیش از  ۲۵۰۰ نفر در واحد های تولیدی شهرک های صنعتی آذربایجان غربی
کد خبر : ۱۵۱۳۹۷۴

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی گفت: طی یک سال گذشته در واحدهای تولیدی به بهره برداری رسیده در شهرک های صنعتی استان تعداد ۲هزار و ۵۷۱ نفر مشغول به کار شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر شهسوار بیان کرد: در یک سال گذشته در راستای حمایت از صنایع کوچک و توسعه واحدهای های صنعتی رشد ۴۲ درصدی در بهره‌برداری از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی را شاهد هستیم.

شهسوار جلاوت افزود: تعداد واحدهای به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی در یک سال گذشته ۷۸ مورد بود که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن ۱۹ مورد بود. 

وی ادامه داد: حمایت از صنایع کوچک و توسعه واحدهای صنعتی در راستای اشتغال آفرینی برای جوانان منطقه و تحرک چرخ اقتصاد در اولویت شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی است. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی با اشاره به بخش اشتغال نیز اظهار داشت: اشتغال‌زایی واحدهای تولیدی به بهره‌برداری رسیده در یک سال گذشته برای ۲ هزار و ۵۷۱ نفر است که این رقم در مدت مشابه سال قبل از آن ۴۷۶ مورد بود. 

شهسوار افزود: در بخش اشتغال زایی شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی نیز شاهد رشد ۹۶ درصد در یک سال گذشته هستیم که این آمار نشان از حمایت از صنایع کوچک و تحرک چرخ اقتصاد است. 

وی بیان کرد: در راستای توسعه حمایت از صنایع کوچک و واحدهای تولیدی عارضه یابی و ارائه خدمات کسب و کار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی آذربایجان‌غربی در حال انجام است و با ثبت ۳۲ مورد فعالیت در یک سال گذشته رشد ۳۳ درصدی را نیز در این بخش شاهد هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز