خبرگزاری کار ایران

رشد ۱۰۰ درصدی درآمد اوقاف آذربایجان غربی

رشد ۱۰۰ درصدی درآمد اوقاف آذربایجان غربی
کد خبر : ۱۵۱۲۷۶۲

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با بیان اینکه درآمد سالجاری اوقاف استان از بقاع متبرکه و اوقاف ۱۰۷ میلیارد تومان بوده است گفت:این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام ناصر جوانبخت در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآنی از دهم تا سیزدهم مرداد ماه سالجاری در مجتمع ایثار ارومیه در دو بخش خواهران و برادران در حال برگزاری است.

وی افزود: در این دوره از مسابقات قرآنی۱۵۰نفر شرکت کرده اند که ۸۰نفر برادران و ۷۰نفر خواهران هستند و نسبت به سال گذشته سهمیه استانی ۲۰ درصد افزایش داشته است.

جوانبخت ادامه داد: برگزیدگان استانی در مسابقات کشوری به میزبانی تبریز و با عنوان شهدای خدمت  شرکت خواهند کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه طی سالجاری ۱۰۷میلیارد تومان مجموع درآمد بقاع و اوقاف استان بود گفت: این میزان که نسبت به سال گذشته رشد ۱۰۰درصدی داشته است.

جوانبخت تصریح کرد: بیش از ۱۲ میلیارد تومان در پنج ماهه گذشته در استان اجرای نیت صورت گرفته است.که بیشترین اجرای نیت مربوط به حوزه مساجد و بعد از ان هیات مذهبی بوده است.

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت، تعداد ۸۱۲بسته معیشتی از محل اجرای نیات  در بین افراد بی بضاعت توزیع شده است.

حوانبخت با بیان اینکه، ۲۰ برنامه مختلف در قالب طرح بصیرت عاشورایی در استان برگزار شده است افزود: همچنین طی ایام محرم ۵۰ هزار پرس در بین عزادارن حسینی توزیع شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تصریح کرد: طبق روال ۲سال گذشته موکب واقفان خیر اندیش ۱۲روز مانده به اربعین تا ۳روز بعد از اربعین در مرز تمرچین برپا  شده و روزانه ۵ هزار پرس در بین زائران حسینی توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز