کاهش ۱۷ درصدی شکایات مردمی در سامانه ۱۹۵ آذربایجان غربی
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به ثبت ۳هزار و ۶۲۹ شکایت مردمی در سامانه ۱۹۵ در یک سال گذشته گفت: در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته تعداد شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵ حدود ۱۷ درصد کاهش یافته است.
به گزارش ایلنا، قاسم جلیلینژاد در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به سه هزار و ۶۲۹ شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵ استان گفت: از این تعداد به سه هزار و ۶۱۹ مورد پاسخ داده شده و مابقی یعنی ۱۰ مورد نیز در دست اقدام است.
وی افزود: بیشترین شکایات مردم به ترتیب درپشتیبانی و ارائه خدمات تلفن ثابت مخابرات منطقه ۲۲.۱۸ درصد، کیفیت سرویس اینترنت ADSL مخابرات منطقه ۹.۸ درصد و پشتیبانی و ارائه خدمات سرویس اینترنت ADSL مخابرات منطقه ۸.۵ درصد ،سرویس های داخلی پست استان ۶.۶ درصد، خدمات مالکیت و سیم کارت تلفن همراه اول ۴.۶ درصد و عدم آنتن دهی تلفن همراه اول ۳.۷۵ درصد و کیفیت سرویس تلفن همراه اول ۳.۶ درصد است.
جلیلی نژاد اضافه کرد: مشترکان حوزه ارتباطات میتوانند شکایات در مورد خدمات و سرویس های پست، پست بانک، مخابرات، اپراتورهای ارتباطی، ICP ها و دفاتر پیشخوان دولت در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامکهای انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.
وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه می شود.