خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

شناسایی ۲۲ هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل در آذربایجان غربی

شناسایی ۲۲ هزار دانش آموز  بازمانده از تحصیل در آذربایجان غربی
کد خبر : ۱۱۸۲۰۳۴

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی طی سال های گذشته قریب به ۲۶ هزار بازمانده از تحصیل داشته که پس از بازگشت ۴ هزار نفر به تحصیل، این آمار حدود به ۲۲ هزار نفر بازمانده از تحصیل، رسیده است.

مهین منافی در گفت و گو با ایلنا، بیان کرد: آمارهای سال های گذشته ۲۶ هزار نفر بازمانده از تحصیل بود که به دلایل متعددی همچون فرزندان طلاق، فرزندان بی سرپرست، عدم ایجاد انگیزه برای تحصیل و مشکلات دیگر مانع از ادامه تحصیل آن ها شده بود که احصا و بررسی شد.

وی، افزود: در معاونت امور اجتماعی و سیاسی استانداری بحث و بررسی و راهکارهای لازم در راستای چگونگی بازگشت به تحصیل، ارایه می شود و طی فرآیندهای مختلف در صدد بازگشت به تحصیل این افراد هستیم که طی سال قبل و امسال ۴ هزار بازگشت دوباره به تحصیل، اتفاق افتاد.

منافی با اشاره به تعداد بازگشت به تحصیل در سال جاری، گفت: ۴۱۷ دانش آموز در پایه ابتدایی در منطقه صومای برادوست تنها امسال به تحصیل در پایه ابتدایی بازگشته اند.

وی با اشاره به بازدیدها و سرکشی های آموزش و پرورش از چگونگی تحصیل و کیفیت آموزش معلمان طی دوره های مختلف سال تحصیلی، اظهار داشت: یکی از اهداف بازدید ما در مناطق نظارت بر نحوه آموزش های حضوری و ترکیبی ماست که هیچگونه آسیب دیدگی ناشی از کرونا از سوی دانش آموزان به ما گزارش نشده است و همکاران هم با قدرت کامل اقدام به آموزش دانش آموزان دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: از بهمن ماه تمامی آموزش ها به صورت حضوری در تمام مقاطع ادامه می یابد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز