خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

ارومیه یکی از قطب های شمشیربازی کشور است

ارومیه یکی از قطب های شمشیربازی کشور است
کد خبر : ۱۱۴۰۶۲۲

سرمربی تیم ملی اسلحه اپه شمشیربازی با اشاره به میزبانی ارومیه در این اردوی تدارکاتی گفت: ارومیه یکی از شهرهای قدرتمند در این رشته ورزشی و قطب شمشیربازی در سطح کشور است و هیات شمشیربازی آذربایجان غربی در طول چندین سال تلاش‌های فراوانی برای رشد این ورزش در استان کرده است.

مهدی رحیم‌زاد فرجی در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی شمشیربازی در ارومیه اظهار داشت: وضعیت تیم ملی هم اکنون در حد «آماده‌سازی» تیم ملی برای اردوها و مسابقات آینده است.

وی با اشاره به حضور۱۱ بازیکن در اردوی تیم ملی در ارومیه گفت: از بین این یازده بازیکن  ۶ نفر انتخاب می‌شوند تا برای اردوی بعدی دعوت شوند.

رحیم زادفرجی با اشاره به اینکه یکی از نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی «محمد برزگر» از ارومیه است گفت:«برزگر» از استعدادهای شناخته شده شمشیربازی در کشور است که از تیم ملی جوانان انتخاب شده به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده است.

وی افزود: این اردو از۱۱ مهر آغاز و تا ۲۱ مهر ادامه دارد و شرایطی که شهر ارومیه و استان آذربایجان‌غربی برای این اردوی تدارکاتی مهیا کرده، هم از باب سالن و هم سالن بدنسازی، کارهای هوازی، تجهیزات و شرایط اقامتی بسیار ایده‌ال است.

رحیم زاد فرجی با اشاره به اینکه یک اردوی برون مرزی در روزهای آینده در یکی از کشورهای اطراف برگزار می‌شود گفت: هدف، برگزاری مسابقات تدارکاتی و آمادگی برای بازی‌های آسیایی چین و قهرمانی در آن است.

سرمربی تیم ملی اسلحه اپه شمشیربازی با اشاره به میزبانی ارومیه در این اردوی تدارکاتی گفت: ارومیه یکی از شهرهای قدرتمند در این رشته ورزشی و یکی از قطب های شمشیربازی در سطح کشور است و هیات شمشیربازی آذربایجان غربی در سالهای اخیر تلاش‌های فراوانی برای رشد این ورزش در استان انجام داده است.

وی با اشاره به سطح آمادگی بازیکنان گفت: این دومین اردوی تدارکاتی است و هدف گذاری‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدتی برای آن پیش‌بینی شده و اگر براساس آن به پیش برویم، برای مسابقات تدارکاتی آتی به آمادگی خوبی خواهیم رسید.

رحیم‌زاد فرجی اظهار داشت: امکانات شمشیربازی ارومیه نیز مطلوب است چون سه پیست کامل برای بازی و دستگاه مخصوص امتیازدهی دارد و همین باعث شد ارومیه را برای میزبانی  انتخاب کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز