خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبر داد:

ثبت بیش از ۴۰۰۰ شکایت مردمی در سامانه ۱۹۵ آذربایجان‌غربی

ثبت بیش از ۴۰۰۰ شکایت مردمی در سامانه ۱۹۵ آذربایجان‌غربی
کد خبر : ۱۰۴۵۵۱۰

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی از ثبت چهار ‌هزار و ۱۷۲ شکایت مردمی در سامانه ۱۹۵ در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، قاسم جلیلی‌نژاد در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه طی سالجاری چهار هزار و ۱۷۲ مورد شکایت در سامانه ۱۹۵ثبت شده است، گفت: از این تعداد شکایت ثبت شده، چهارهزار و ۶۷ مورد با پاسخ همراه بوده و مابقی یعنی ۱۰۵ مورد در دست اقدام است.

وی افزود: بیشترین شکایات مردم در حوزه اینترنت ۶۲درصد، تلفن همراه ۲۰درصد، تلفن ثابت ۱۱/۵۲درصد، خدمات پستی ۴/۲۴درصد و دفاتر پیشخوان۶/۱ درصد است.

جلیلی نژاد با اشاره به آمار تفکیکی شکایت‌های انجام شده بر اساس اپراتور و یا نام دستگاه، اضافه کرد: بیشترین شکایت ثبت شده با ۳۸/۴۰ درصد مربوط به مخابرات منطقه، ۱۹/۲۲درصد مربوط به همراه اول، ۱۰/۷۴درصد مربوط به ایرانسل، ۴/۱۹درصد مربوط به آسیاتک ۶/۴  درصد مربوط به پارس آنلاین،۶/۷۱درصد مربوط به های وب۱/۷۵ درصد مربوط به رایتل  و ۱۳ درصد مربوط به سایر دستگاه‌ها است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: بیشترین شکایات در مورد نوع خدمات مربوط به پشتیبانی و ارائه خدمات به تعدادیک هزارو  ۷۵۵، کیفیت سرویس ارائه شده به تعدادیک هزارو  ۱۸۹ عدم آنتن دهی به تعداد ۲۰۴و مشکلات مالی و تعرفه‌ای به تعداد ۱۹۴ مورد  است.

جلیلی‌نژاد افزود: در تقسیم بندی دیگر نوع شکایات درج شده: اینترنت بیسیم ADSL به تعداد ۱۹هزارو  ۱۸۰، اینترنت تلفن همراه به تعداد ۵۲۲، مکالمه به تعداد ۵۰۳ ، خدمات و سرویس ها به تعداد ۴۱۷ مورد و پوشش شبکه به تعداد ۲۰۴ مورد بیشترین شکایات مردم را به خود اختصاص داده است که با توجه به شکایات ثبت شده از اپراتورهای ارتباطی موارد مطرح شده پیگیری و در سریع‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی می‌شود.

وی اضافه کرد: مشترکان حوزه ارتباطات می‌توانند شکایات خود را در خصوص اینترنت و سرعت و مصرف بسته‌های شرکت طرف قرارداد در سامانه https://195.cra.ir ثبت کنند.

جلیلی نژاد تصریح کرد: همچنین مشترکان در راستای ثبت شکایت از پیامک‌های انبوه مزاحم و تبلیغاتی شخصی، شماره مورد نظر را به سرشماره رایگان ۱۹۵پیامک کنند.

وی ادامه داد: بعد از ثبت شکایت در این سامانه، ظرف مدت ۷۲ساعت باید رسیدگی به این شکایت انجام و نتیجه به مشترک شاکی ارائه شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز