خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری:

اختلاف شورا با شهرداری، جامعه را به اختلاف و دو دستگی می‌کشاند

اختلاف شورا با شهرداری، جامعه را به اختلاف و دو دستگی می‌کشاند
کد خبر : ۱۹۷۱۲۴

دسترسی آسان مردم به مدیران شهرداری، فرصت طلبی‌ها را از بین می‌برد.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: اختلاف شورا با شهرداری، جامعه را به اختلاف و دو دستگی می‌کشاند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله هاشم هاشم‌زاده هریسی در دیدار با شهردار تبریز انسجام و هماهنگی شورا‌ها با یکدیگر و شهردار با شورا‌ها و شورا با شهرداری را لازمه سیستم شهری عنوان کرد و گفت: اگر اختلاف در میان آن‌ها هم در مدیریت شهری و هم در اخلاق جامعه آسیب جبران ناپذیری وارد می‌سازد.

وی با بیان اینکه مدیران شهرداری بایستی با ایجاد ارتباط با مردم و دسترسی آسان آنان به مدیران شهرداری‌ها، موجبات بسیاری از فرصت طلبی‌ها در شهر را از بین ببرند اظهار داشت: در مراجعات مردمی باید تسهیل و تسریع کار مردم، تکریم آنان و اعتمادسازی مورد توجه جدی شهرداران بوده و از سخت‌گیریهای‌ بی‌جا، معطل‌ کردن‌ و سر دوانیدن‌ مردم‌ و استفاده‌ از برخی‌ روشهای‌ غیراخلاقی‌ در قبال‌ مردم جلوگیری بعمل آورند.

وی ادامه داد: مدیران شهرداری بایستی در خدمت رسانی به مردم و مبارزه با فساد و ایجاد یک شهر پاک و سالم و بلده طیبه ‌‌نهایت تلاش و کوشش خود را مبذول بدارند و آن را بزرگ‌ترین عبادت برای خود بدانند.

وی که در حاشیه بازدید از امکانات مجموعه ائل گلی تبریز سخن می‌گفت، افزود: شایسته است به مسئله فضای سبز جهت کاهش آلایندگی‌های موجود در تبریز اهمیت بیشتری داده شود.

آیت الله دکتر هاشم هاشم‌زاده هریسی بر جلوگیری از تغییر کاربری فضاهای سبز و باغات در حاشیه کلانشهر تبریز تاکید نموده و افزود: شهرداری‌ها بایستی در سطوح مختلف خدمات رسانی به مردم، حفظ و توسعه فضای سبز و حوزه فرهنگ فعالیت‌های خود را توسعه بخشند.

در این بازدید دکتر صادق نجفی شهردار کلانشهر تبریز گزارشی از روند اقدامات عمرانی و زیست محیطی انجام گرفته در طول یکسال گذشته در شهر تبریز داد و گفت: شایسته است همچنانکه مقام معظم رهبری فرمودند دولت بایستی مشکلات اقتصادی را با نگاه به درون برطرف کند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز