خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

سرانه ورزشی مرند با میانگین کشوری برابری می‌کند

سرانه ورزشی مرند با میانگین کشوری برابری می‌کند
کد خبر : ۱۴۵۳۶۳

بهره برداری از استخر فجر مرند آغاز شد.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: ورزش شهرستان مرند برای ارتقاء جایگاه ورزش استان تاثیرگذار است و از آن غافل نیستیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان در آیین بهره برداری از استخر فجر مرند افزود: ورزش شهرستان مرند از ظرفیت‌های بسیار بالایی در ورزش قهرمانی و همگانی در بخشهای بانوان و آقایان دارد و وزنه سنگینی بای ورزش استان بوده و هست و برای ارتقاء جایگاه ورزش استان تاثیرگذار است.
وی تأکید کرد: ارتقاء ورزش آذربایجانشرقی در صورتی محقق خواهد شد که به ورزش و جوانان شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاه‌ها و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی اهمیت داد ه شود و در این راه اداره کل و ادارات شهرستان‌ها با تمام ظرفیت در راه حل مشکلات آنان گام بر می‌دارند.
اسبقیان افزود: طبق دستورات و برنامه‌های راهبردی هیاتهای ورزشی استان تفکر مرکزیت و برگزاری رقابتهای کشوری و استانی را در تبریز کاهش داده‌اند و بر ورزش شهرستان‌ها و هیاتهای ورزشی شهرستان‌ها توجه کافی و لازم داشته‌اند و با برگزاری رقابتهای استانی و کشوری می‌توان استعداد‌ها و پتانسیل‌های بالای موجود در شهرستان‌ها را شناسائی و پرورش داد که در سال ۹۲ این امر به خوبی محقق شده است.
وی با بیان اینکه رویکرد فعالیتهای مدیریتی ورزش و جوانان توجه ویژه به شهرستانهاست خاطرنشان کرد: رشد و توسعه ورزش شهرستان‌ها و استعدادهای جوانان عامل مهم و انکارناپذیر در تعالی ورزش استان و رشد استعدادهای جوانان در رسیدن به عنوان سه استان بر‌تر در عرصه کشور است.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این اداره کل توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و توجه به جوانان را با رویکرد علمی و فرهنگی دنبال می‌کند و اداره کل ورزش جوانان در راستای سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی، توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و توسعه استعدادهای نهفته جوانان را در دستور کار خود قرار دارد.
اسبقیان افزود: سرانه فضای ورزشی شهرستان مرند با افتتاح این استخر به ۴۷ صدم متر مربع رسید و با احتساب سالنهای آموزش و پرورش و بخش خصوصی به ۵۶ صدم متر مربع رسیده است که با می‌اینگین کشور برابر می‌کند.
وی با اشاره به اینکه استخر سرپوشیده فجر مرند با مشکلات عدیده‌ای روبرو بود گفت: در سال ۱۳۹۲ یک میلیارد ریال به پیمانکار پرداخت شده و از کمک بخش خصوصی نیز استفاده شده است.
لازم به ذکر است به مناسبت دهه مبارکه فجر، استخر سرپوشیده فجر مرند به بهره برداری رسید.
استخر سرپوشیده فجر مرند در یک هزار و ۸۶۵ متر مربع از محل اعتبارات استانی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۹ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز